Utmaning på gång

26 september 2008 kl. 19:24 | Publicerat i Utmaningar | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Har blivit utmanad av Linda!

Vilken mat äter du ofta?
Pannkakor (dotterns favorit) och fläskpannkaka. Just nu blir det dock väldigt mycket Gorbys 😳

När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Beror helt på vem jag är hos. Tror att jag hjälpte till mer förr än vad jag gör nu, har helt enkelt inte den orken längre att vara alla till lags

 Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan. Helst i ställningen där jag har benen på bordet, datorn i knät och en kudde bakom nacken

Köper du ofta triss?
Tyvärr inte, men ett tag försökte jag köpa varje lördag….tröttnade till slut då man aldrig vann några större pengar

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Oj vad svårt. Har faktiskt inte varit på så många ställen, tyvärr (London 2 ggr, Grekland, Cypern och Bulgarien) Men en resa som jag nog aldrig kommer glömma är min skolresa till London när vi hade gått ur 9:an. Hela klassen hade lyckats tjäna ihop så mycket pengar under högstadiet så vi kunde unna oss en veckas resa till London. Vi hade väldigt roligt när vi var ute och shoppade och hamnade på diverse krogar/dansställen på kvällarna 😀 Sedan resan till svenska Tällberg är ju såklart den allra bästa resan jag har gjort. För det var ju då vi gifte oss!

Vilken teve kanal tittar du mest på?
Jag tror det blir mest 5:an faktiskt, strax efter blir det 3:an och 4:an

Å vilka ska Jag utmana då!??
Har ingen aning vem jag ska utmana! Malin kanske… 😉


Entries och kommentarer feeds.