Mammas fina flicka…

21 september 2008 kl. 15:17 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Dottern kommer att säga såhär när hon blir äldre och minnas tillbaka på sin uppväxt:

”Pappa lärde mig att moona”
”Pappa lärde mig vad Anders är, nämligen bög och transvestit”
”Pappa lärde mig att peka finger åt tonårspojkar”
”Pappa lärde mig hur mamma låter, nämligen Åh, åh mera…”
”Pappa lärde mig att jag ska vara 77 år innan jag får träffa pojkar”
”Pappa lärde mig att Ekberg tycker om röv”

Konstigt nog är hennes pappa väldigt nöjd med vad han har lärt sin dotter. Det senaste han har lärt henne är den sista meningen som han spelade in från sin mobil i fredags hemma hos mina föräldrar. Han skickade den såklart till Ekberg som sedan skrev tillbaka att det blir hämnd (stackars hans lilla dotter säger jag bara…)


Entries och kommentarer feeds.