Filmtajm

20 augusti 2008 kl. 19:15 | Publicerat i Allmänt, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , , , ,

Har idag varit hur trött som helst. Tror att det beror på kombination gravid, värk och mycket intryck från skolan. Hade data på fm vilket var skönt med lite avslappnande lektion. Mellan 13-17 på onsdagar har vi resurstid, vilket innebär tid som avsätts för prov, grupparbete m.m. Idag hade vi ju inget speciellt så det var tänkt att jag skulle åka tillbaka till skolan för att skriva min svensk läxa på datorn. Men istället lade jag mig raklång i soffan och vilade (läs sov) gick upp och åt mat som maken hade lagat (tack för att du är så himla go som ordnar med saker och ting när inte jag orkar) Sedan lade jag mig i soffan igen. Dottern gick till dagis och maken åkte och jobbade. Själv låg jag i soffan och sov till nästan halv 5, precis då jag skulle hämta dottern på dagis. Så det var bara att hoppa upp och gå iväg.

När vi kom hem gav jag dottern mat och sedan lade jag mig i soffan igen, dottern har varit jättesnäll idag som har kunnat lekt för sig själv och låtit mig vila! Imorgon efter Samhällskunskap lektionen ska jag stanna kvar i skolan och ta tag i svensk läxan eftersom den ska vara inne på fredag. Hoppas morgondagen bjuder på en lite piggare dag för min del.

Nu har jag poppat popcorn och ska lägga mig i soffan (igen…som om jag inte har gjort något annat idag) och kolla på Suburban Girl med Sarah Michelle Geller och Alec Baldwin.

Lovar att jag ska börja skriva om lite roligare saker igen när jag har ork!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ingen fara hörrö!
    Här har du en till som varit helt död idag..ja jag fick stanna hemma från jobbet, panikångest, helt totalt slut & fwberkänsla med fibrovärk..Urk.
    Har sovit precis hela dan, förrutom till lunchen då jag gick upp en sväng.
    Men kan lätt lägga mig o sova nu snart men ska iaf försöka masa mig iväg till jobbet imorrn,.
    Kram

  2. Ibland får man prioritera och därför tror jag att vi bloggläsare får vänja oss med lite färre inlägg nu i början. 🙂

    Du har tur att kunna sitta vid datorn ändå! Jag blev yr och lätt illamående av att titta på bildskärmen och scrollandet ibörjan av min graviditet… Så all datortid jag gjorde av med var på skoltid…


Lämna en kommentar


Entries och kommentarer feeds.