Sommarens bästa bild

11 augusti 2008 kl. 19:35 | Publicerat i Utmaningar | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Jag har blivit utmanad av Linda, nämligen en fotoutmaning om att visa sommarens bästa bild!

Bilden behöver inte vara den fototekniskt bästa, absolut inte!
Utan det är själva motivet som räknas. Det kan vara sommarens bästa händelse, en måltid, en bok, ett klädesplagg, ett tv-program etc…
Du kanske redan har tagit en bild som kan visa sommarens bästa..för just Dig.
Eller så kan du ta en bild för just detta uppdrag.

Precis som Linda har jag valt två bilder och det är bilder på två stora händelser som jag alltid kommer att förknippa med sommaren 2008 (dock har jag ju visat bilderna förut…)

En stor händelse för både dottern och hennes föräldrar var när gumman tappade sin allra första tand!

Äntligen ett plus efter flera års kämpande!

Jag skickar utmaningen vidare till:
Emma
Helena

Malin

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hihi, ja du hade ju självklara val av bilder iaf!
    Stora händelser=)

  2. Ja, detta är ju verkligen två bilder på två stora o viktiga händelser denna sommaren 🙂 Jag har gjort utmaningen nu också förresten 😉


Lämna en kommentar


Entries och kommentarer feeds.