Plötsligt händer det….

08 maj 2010 kl. 08:35 | Publicerat i Sonen Vilmer | 4 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Önskar ju att man kunde fortsätta rubriken med….”att man vinner 10 miljoner”  Det hade varit något det!

Men detta med Vilmer är inte fy skam det heller🙂 Så sent som i förrgår skrev jag väl här att Vilmer inte gärna vill släppa våra händer när han går. Igår stod han vid vardagsrumsbordet, jag gick mot köket och när jag vänder mig om så ser jag hur han släpper bordet och kommer i full fart emot mig och med ett stort stort leende på läpparna. Han gick ända in till sitt rum och ni som vet hur vi bor vet ju ju vad långt det är. Sedan höll han på sådär hela kvällen, släppte taget många gånger och bara gick iväg en bit. I hans rum har vi en madrass liggandes i myshörnan, tom den gick han över och ställde sig på så han har ju bra balans nu också även när han måste lyfta fötterna lite. Det kommer inte dröja alls längre förrän vi har en liten kille som springer ikapp oss!😀

Ett litet litet filmklipp när han kommer och går in i sitt rum. Det där leendet har han alltid med sig när han kommer och går!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej Terese!

    Man kan ju inte hinna allt och att jämföra sig med andra är något jag ber barnen (eleverna) att aldrig göra. Bara titta på det man själv gjort och försöka vara nöjd med det och det man kanske utvecklat. Du är den allra bästa mamman för dina barn och ingen annan hade gjort det bättre! Tänk om alla barn kunde få lite lugn och ro ibland och inte behöva springa runt på happenings hela tiden. Jag tror de mår alldeles prima av att bara få vara med er föräldrar.

    Den som aldrig haft ångest kan inte sätta sig in i hur hemskt det är för dig som har det och ständig värk kan jag också bara föreställa mig. Många av dina egenskaper låter på pricken lik mina, synd att vi inte bor närmre.

    Härligt med en stor tjej med fint halsband som traskar till skolan själv och en liten som springer runt i huset. Underbart med ett leende som finns där nästan jämt, förstår att det värmer.

    KRAM

  2. Vad härligt🙂 Han är ju bara så go och jämt glad.
    Ja, snart vet du då inte vart du har honom.

    Tack för din söta kommentar, det värmer verkligen. Jag saknar dig också så fort det dröjer för länge innan man ser nåt från dig.

    Ha en skön lördag!
    Massa kramar!

  3. han är så söt🙂
    Snart springs det överallt😛

  4. å va gooo
    hoppas du haft en underbar helg


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

