Stolt så man spricker

07 maj 2010 kl. 07:57 | Publicerat i Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 2 kommentarer
Etiketter: , , ,

Imorse tog dottern sin gympapåse på ryggen och vandrade iväg till vår postlåda (som finns lite längre bort) Där ställde hon sig och väntade på klasskompisen Neo. Det var dags att för första gången gå själv till skolan! Det är ju inte långt, kanske 1 km, men det räcker gott och väl första gången🙂 Neos mamma ringde till skolan för att säga till att de kommer själva och då var de tydligen redan framme😀 Eftersom jag ska in till stan strax och inte är hemma när Filippa slutar skolan ska hon gå till farmor och farfar, men de bor ju nästintill skolan!

Vår lilla prinsessa har helt plötsligt blivit en väldigt stor prinsessa!

Gårdagens tandläkarbesök gick jättebra. Vilmer var så duktig så, gapade tom riktigt stort ibland :-D Han har ju sina två tänder bara, men två tänder är på väg i överkäken varav ena har spruckit fram lite. Jag har märkt det redan då han gnisslar tänderna (och det låter hemskt!) Sedan var det ju bara lite information som man redan visste!

Jag och Vilmer ska strax åka in till stan. Vi ska träffa Sofia och hennes grabb i museum parken, leka lite i lekparken och fika. Sedan ska jag hämta ut mina linser också.

Jag hoppas ni får en jättetrevlig fredag!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja vad duktig hon e🙂

    naaw vad kul att han gapade. Linnea bits så fort man stoppar in ngt i munnet, ja nästan iallafall😀

    kraaam

  2. Hallå där vännenn min🙂
    Jag har varit lite frånvarande igen jag men har nu läst ikapp dina inlägg.
    Hur är det idag?
    Verkar som det rullar på hos dej då, vad duktig Filippa är, du har verkligen all rätt till att vara stolt! Fina bilder🙂

    Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det är att ha ångest, måste vara hemskt tufft men du är ju också en tuff en. Du är så stark (säker mer än du tror många ggr) och jag beundrar dig så. Inte alla som skulle orka och kunna ha hand om en sån fin familj som du har, med allt du har i ditt bagage.

    Man kan inte spåra dolda nr själv har jag fått till svar, dock kan polisen göra det men de anser inte det är nåt lönt, det gjorde de ju inte ens när det var HAN som höll på så detta ”lilla” bryr dem sig inte om alls antar jag.

    Hoppas du och de dina får en fin helg!
    Många kramar!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

