Ny blogg?

01 maj 2010 kl. 13:07 | Publicerat i Bloggar | 2 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Funderar skarpt på att byta blogg. Har skapat en på blogg.se redan men får se om jag kommer byta eller inte. Det tråkiga är ju alla inlägg som man har skrivit här, för dom kan man väl inte på något sätt få med sig?

WordPress har varit jättebra egentligen, det enda negativa med den här bloggen är att man inte kan designa den precis som man vill. Man kan inte gå in och ändra i koderna och den möjligheten skulle jag vilja ha.

Nja, vi får se vad det lutar åt!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag gillade blogg.se innan när jag bloggade där🙂 Får jag den nya då? Eller du har inte kommit igång helt än där kanske?

    Jag hoppas ni har och får en bra lördag!
    Kramar!

  2. Jag gillade också blogg.se när jag ahde alias gullmalva.
    Fast jag är så rudis på det där med design ändå så för min del spelar det ingen roll vart jag har den..haha

    Vad kul, håller verkligen tummen för att du kommer in på utbildningen !! Har du sån tur så du slipper plugga upp betygen på komvux först?
    Åå jag vill med !!

    Ha nu en mysig lördagskväll..

    kramas


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

