När tiden inte riktigt räcker till

25 april 2010 kl. 12:16 | Publicerat i Tävlingar | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Att nätshoppa har verkligen expanderat. Jag tror inte jag shoppade online alls då dottern var liten, men nu köper man väldigt mycket via nätet till min förtjusning. Att springa i affärer och leta efter kläder och leksaker som en tok kan vara ganska stressande för en småbarnsförälder och speciellt för mig känner jag. Tiden räcker inte riktigt till att springa runt i affärer hela dagarna. Dessutom hittar man ju oftast mycket fint och annorlunda på nätet vilket är lite roligare än att springa in på BR eller H&M och köpa något som alla andra har. Man vill helt enkelt hitta det där lilla extra samtidigt som det är enkelt och smidigt.

Vid jul tex när man ska handla mycket, tycker jag nätet är himla bra. Då kan man köpa leksaker online och få det hemskickat. Man behöver inte gå ut i den där julhysterin, trängas bland folk och stå i långa köer.

När jag var yngre spelade jag väldigt mycket tennis, tränade och tävlade i diverse seriespel och SM/DM tävlingar runt om i sverige. Jag vet inte hur många tennisrack jag gjorde av med egentligen, hemma hade jag en sån där tennistränare som jag kunde stå och slå på i timmar. Saknar tennistränaren och har letat överallt efter en sådan, utan att lyckas. Vore skoj att prova slå på en sådan igen och tänkte kanske att Filippa skulle tycka det var kul också. Häromdagen fick jag ett mejl från Lajbansson, en nätbutik där man kan handla leksaker, trendiga barnkläder och babytillbehör, om en tävling för bloggare. Gick genast in och kollade på sidan som hade väldigt mycket fina leksaker och döm om min förvåning när jag klickade mig vidare till kategorien ”Sport för junior och familj”, där fann jag min älskade tennistränare! Den ska jag garanterat beställa, måste kika runt lite mer på sidan först innan jag beställer eftersom Filippa fyller år snart så då kanske man kan köpa med lite fler saker😀


Bild från lajbansson.se

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åååå, en sån hade jag oxå =)
    Om du vill så beställer jag oxå gärna med en + ett racket! Så kan vi dela på frakt?

    • Ja absolut! Ska bara kika runt lite där först innan jag beställer. Men säger till när jag har beställt🙂

  2. Raketen ingick visst såg jag, men släng med en sån till mig då =)

  3. Ja, det har verkligen sina fördelar med att handla online, jag utnyttjade det till jul då jag var så sjuk så jag ju inte kunde ut i affärerna, perfekt ju🙂
    Vad kul att du hittade den.
    Kraaam!

  4. Raket, hahaha

  5. Nätet gillar jag också att handla på , speciellt barnkläder då de kan ha allt som man köper🙂
    Å så slipper man ta med de ut i affärer som ofta kan bli grin o gnäll efter ett tag, dock så börjar Felicia gilla det nu !

    Å snart alldeles för mkt antagligen😛

    Kramar gumman


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

