Zelected By Houze

05 april 2010 kl. 10:24 | Publicerat i Hem och inredning | 6 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Var på inredningsparty för några veckor sedan, var väldigt roligt då jag aldrig har varit på ett sånt party förut. Lite annorlunda än de där plastparty, Me & I, Lingon & Blåbär partyn. Fanns mycket fint men det var inte så jättebrett sortiment än så länge, ville ha lite ljuslyktor men valde att inte köpa det den här gången. Inte så lätt att pynta med sånt härhemma just nu med en liten kille som ska ta på allt…

Sakerna på inredningspartyt kommer från Zelected by Houze. Jag tror det var så att det två tjejer som startade den här idén och att de hämtar hem prydnaderna från Danmark. Sakerna ska heller inte finnas i några affärer, visst kanske det finns liknande saker ute i handel men inte exakt det som kommer från ZBH.

Jag köpte 4 st kaffe/temuggar i olika färger (var meningen att jag skulle ha färgen choklad på en mugg, men den var slut på lagret så jag valde att ta nougat istället. Får köpa chokladen vid ett annat tillfälle) så köpte jag bokstäverna HOME, gillade verkligen storleken på bokstäverna. Stora och rubusta, finns ju bokstäver tex på Boulevard men de är inte lika stora som de här.


Bild från zbh.se

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh vad roligt !!
    Ja jag älskar oxå sådana med stor text🙂
    gud vad fint!

  2. Vad snygga grejer :)Jag har aldrig hört talas om dessa innan, så hoppas det är nån som har ett party här då. Eller får kanske jag ta tag i det, älskar ju allt vad prylar heter!

    Hoppas dagen varit fin!
    Kramar!

  3. Å vilka underbart snygga koppar !!
    Å likaså bokstäverna
    Hur fixar man ett sånt där party tro?
    Är också pryltokig som Malin ;))

    Kramar

  4. Åhhhh tack snälla snälla Terese för att du tog dig tid att svara.

    Hur står du ut med daglig h-värk. Man blir ju knäpp och har svårt att hålla humöret uppe när anfallen kommer för tätt och varar för länge. Är imponerad över din styrka.

    Fick ett särdeles dåligt mottagande på Cephalea motsvarande Migränkliniken sista gången jag var där. Då hade jag ätit förebyggande Topimirat och ville och behövde sluta med det för att jag ville försöka blir gravid. Läkaren på dåligt humör, lång historia, fick ingen hjälp utan fick gå. Slutade med att jag försökte trappa ut medicinen själv med daglig h-värk och migrän i ett år = sjukskriven från lärarjobb och så gick ett år till.

    Blir så glad när jag ser dina små sötnosar. Vilken söt liten kille som bara gillar sötsaker. Jag hade också kunnat klappa händerna övertjust över en katt men jag är ju 38 år haha.

    Ha en skönskön soldag!

    Prinsessan😉 L.

  5. Glömde ju skriva om de fina sakerna du köpt, bra smak, jag gillar dem verkligen också.

    Tack återigen, gick in på Fertility Friends och blev allmänt förvirrad av språket, hade ju varit toppen för en novis för mig att ha allt på svenska men jag kanske får ge det några försök. Vet ju knappt vad det heter på svenska, haha, men man lär väl bli expert med antal försök. Ville bara säga att jag länkat dig hos mig om du inte vill det så hojta bara.

    En fortsatt topptorsdag eller hur är din?

    Prinsessan L.

  6. Skojar du eller!? Jag var på ZBH party och var nöjd med mina inköp ända till min mamma kom hem efter en dag på Ullared. Hon hade hittat EXAKT samma saker där (tre av dem jag hade köpt från ZBH) men priset var förståss inte i närheten av det jag hade betalat. Nä, skryter man om att man är ensam om en produkt så får man faktiskt se till att vara det oxå!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

