Vincent Shoe Store

17 mars 2010 kl. 11:43 | Publicerat i Kläder, Sonen Vilmer | 1 kommentar
Etiketter: , ,

Fick ett mail för ett tag sedan från Barnskoföretaget Vincent Shoe Store. Har faktiskt aldrig tidigare hört talas om det företaget, ändå har de öppnat en butik i Karlstad. I alla fall så frågade de om jag ville samarbeta med dom genom att lite då och då skriva om dom, kanske ordna lite tävlingar på bloggen där priset såklart kommer från dom. Vi skulle göra upp om vad jag då skulle tjäna på detta, kanske få lite rabatter och så. Jag var jättetaggad till en början och tyckte det lät lite kul. Men ändrade mig sedan. Känner att jag vill inte ha några måsten eller press vad gäller bloggen, dessutom har jag inte så himla många läsare som besöker mig regelbundet. Så  jag drog mig undan in i det sista och även om det känns tråkigt, så var det nog rätt beslut.

Eftersom jag inte har varit in i deras butik ännu så har jag kikat lite på nätet och de har grymt fina och coola barnskor faktiskt. Hittade ett par basketkängor som jag funderar på att köpa till honom i 1 årspresent, kostade bara 149 kr också🙂

    

Har fått låna skor efter barnens kusiner, men alla skor är fortfarande för stora för lilleman. Han har nog just nu runt strl 19 och på kusinernas skor är det strl 22-24 på. Det är stövlar och höst/vinterskor, men det kommer istället bli super till den kommande hösten och vintern för då kommer han nog kunna ha dom.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad snygga dem var!
    Och billiga på köpet, kanon ju🙂
    Kram kram!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

