1 årsdagen närmar sig

05 mars 2010 kl. 09:56 | Publicerat i Sonen Vilmer | 3 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Ja usch vad fort det går, vi har fått äran att ha Vilmer hos oss i snart ett år nu! Tänk vad länge vi fick vänta på honom, men han var värd all längtan. Vår lilla goding.

Har börjat fundera lite på 1 årspresenter till honom, men det är verkligen jättesvårt. Vi har ju ganska mycket kvar från Filippa som han har just nu. Blir ju lättare att köpa till honom när han är lite större för då är det väl mer grabbsaker som gäller. Vi vill helst inte köpa några större saker som man måste ha inne för det får vi inte plats med i hans rum. Men här kommer lite förslag i alla fall och den kommer troligtvis fyllas på allt eftersom jag kommer på:

* Kläder strl 74/80, byxor, tröjor, pyjamaser, strumpor, skor. Vill också ha överdragsbyxor, svarta från Polarn & Pyret som passar till hans vårjacka.

* Babygunga

* Racerbil/sparkbil http://www.perlanliving.se/?id=1419

* Bobbycar

* Bilar

* Bollar

* Verktygsset

* Djurleksaker

* Böcker

* Badrock

* Tallrikar, både flata och djupa. Bestick.

* Sängkläder till spjälsäng

* Cykelhjälm

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja det är en underbar välsignelse barnen man får *krama*

    JA det är svårt med presenter tycker jag🙂

  2. Oj, redan ett år, eller snart då iaf.Tiden går verkligen fort!
    Vad den där racerbilen är cool🙂

    Hur mås det idag, hoppas tösen din är piggare idag?

    Ang dina kommentarer, ja jag kan också tycka att jag är rätt lik mormor men trodde nog inte att vi var så lika. Visst är det kul att höra, särskilt när jag knappt fick lära känna henne. Jag och morfar var bästa vänner, sålänge jag fick ha honom i mitt liv, han gick också bort tidigt, kanske därför vi kom så bra överens. Han saknade min mormor nåt grymt så jag kunde kanske hjälpa honom lite eller nåt🙂

    Ja, de där sprutorna är för struman, endel kommer inte över biverkningarna och endel blir inte hjälpta fullt ut av tabl så kanske detta får bli nåt för mig, hoppas inte det. Är inte spruträdd eller sån men iaf.

    Hoppas ni får en skön lördag!
    Kram kram!

  3. M fick ju den svarta polisarianetn av den där sparbilen från Perlan Living. Kan ju säga att den är grymt läcker men det är först nu som han börjat använda den och då kör han mest baklänges i vardagsrummet tills han krockar med fåtöljen och blir sur för att den är i vägen. Ska bli gott när gatan blir bar och han kan åka utomhus.


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

