Nere

03 mars 2010 kl. 15:34 | Publicerat i Värk, känsligt | 8 kommentarer

Har haft som ett tryck i bröstet och lite hjärtklappning nu i några dagar. Känner mig inte alls stabil just nu. Allt är bara tråkigt och trist. Är ofantligt trött, skulle vilja sova ostört en vecka för att komma igen. Har så ont i kroppen, orkar knappt hålla den uppe. Allt går på slentrian, skulle behöva en drastisk förändring. Försöker intala mig att detta bara är en liten downperiod, snart är våren här och det går mot ljusare tider. Sedan blir det en förändring. Filippa börjar ettan, Vilmer börjar dagis och jag börjar läsa. Då är allt på topp igen.

Filippa är fortfarande sjuk, har lite feber, ont i halsen och huvudärk. Har lovat henne godis så vi ska åka iväg till affären nu!

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du behöver nog en dejt med mig nån dag😉
    Hoppas det blir bättre snaaart, kram

    • Jaaaaa, det behövs nog en dejt med dig tror jag! Vi får boka in det tycker jag🙂 Kram

  2. Gumman, inte konstigt att det känns lite deppigt när barnen avlöser varandra med sjukdomar..å så denna vinter som varit, med kylan, den sätter då spår i min kropp.
    Men som du skriver, snart kommer våren o det står inte på förrän man ligger ute o njuter utav solen🙂
    Men det är jobbigt när det pågår..den där hjärtklappningen är jobbig när den kommer:/
    Kramar

    • Tack vännen! Kram på dig

  3. Nu vet jag ju vad du menar med tryck över bröstet och hjärtklappning. Förstår att det är jobbigt. Du får anlita barnvakterna och ta en Terese dag/timmar och bara va någon dag. Kanske åka o bada själv, träffa ngn kompis o ta en fika eller bara vara hemma en hel dag själv utan att göra något; en slapp dag helt enkelt. Tror det skulle göra dig väldigt gott!!
    Hoppas det känns bättre snart – kram

    • Ja jag antar att du också känt så nu…inte alls trevligt. Det jobbiga och mest obehagliga är ju när det kommer när man bara sitter i soffan och det kommer helt plötsligt. Känns som hjärtat antingen ska dunka sig ur bröstkorgen eller att man har hjärtat långt upp i halsen. Ja jag kanske behöver en hel dag för mig själv, bara slappa. Å andra sidan blir jag så himla rastlös och när jag känner såhär har jag svårt att sitta still pga krypningarna i kroppen och hjärtklappningen. Svårt det där. Tack för omtanken! Kram

  4. Jag förstår dej och säger som Linda, det är ju inte så konstigt med allt du har.
    Men som sagt, det blir bättre! Vi kommer nog alla må bättre av bara våren när den vill komma🙂
    Hoppas Filippa snart mår bättre, ja du med förstås!
    Massa kramar till fina dej!

    • Kram till dig också!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

