Tjejsnack v.8

25 februari 2010 kl. 14:38 | Publicerat i Tjejsnack | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , ,

Träning/Motion

1. Hur motionerar du?
De få gånger jag motionerar är när jag tar lättare och korta promenader, tränar på Orbitreken och gör övningar med gummiband. Men det blir inte värst ofta, tyvärr. Med min värk och mjölksyra i musklerna är det svårt att träna. Får mer ont medans jag tränar samt efter träning.
2. Vilken typ av träning skulle du gilla bäst?
Jag har nog alltid gillat styrka så jag får säga styrketräning. Men gillar såklart friskis & svettis också…
3. Tränade du något som barn, vad?
Jag var ganska aktiv som barn. Simmade, spelade tennis, spelade basket, sparkade fotboll lite grann. Gick på gymnastik. Sedan gillade jag att gå på friskis och svettis också bland alla ”gamla” människor🙂
4. Skulle du kunna tänka dig att gå Friskis & Svettis?
Absolut. Har alltid gillat friskis & svettis och det är nog den enda riktiga träningsformen som jag klarar av någorlunda med min kropp.
5. Har du använt dig av mental styrketräning?
Nej, men skulle vilja lära mig det!

Tjejsnack hittar du HÄR

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Friskis & svettis är roligt!🙂 Har aldrig gillat träning eller sport men testade mammagympan på F&S och fastnade. Blev ju lite roligare när man samtidigt fick se alla bebisar sitta/ligga framför sina mammor och titta fascinerat.😀 Nu går jag på core-passet på samma ställe och gillar´t!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

