Torka, torka

20 februari 2010 kl. 10:35 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 5 kommentarer

Bloggtorka och torka snor.

Har noll motivation till att blogga just nu, därav min frånvaro. Känns som jag inte har någon koncentration alls, antingen har jag Vilmer sittandes hos mig eller så är jag alldeles för trött för att skriva. Det enda man hinner och orka göra vid datorn tycker jag är att logga in på Facebook för att hålla koll på alla uppdateringar som görs.

Snor ja…Filippa blev förkyld för ett tag sedan. Hon har mått ganska prima och har faktiskt bara behövt tagit nässpray någon enstaka kväll. Igårkväll var det Vilmers tur att blir snuvig, verkar vara en lite värre variant på honom. Det bara rinner och rinner ur näsan på honom och han låter jättetäppt, stackarn. Får hoppas att det går över fort!

Tog några bilder på barnen igårkväll innan de skulle sova och det var inte det lättaste….tålamodet tog slut för Filippa till slut😀

Annars då, så vankas det snart födelsedagar. Idag kommer mina föräldrar och syskon med familj och gratulerar Niklas som blir 35 år på måndag.  Även min pappa fyller år då. Niklas släkt kommer på måndag för att gratulera honom. Den 27:e ska Filippa först på barnkalas, sedan ska vi till min storebror och gratulera honom och svägerskan som fyller 40 år (svägerskan fyller idag och brorsan fyller den 6 mars) Känns inte så kul med alla födelsedagar så tätt (Niklas syster fyllde ju år förra veckan också, dessutom jämnt) när man har en kass ekonomi. Det mesta av pengarna just nu går ju till räkningar och barnens rum.

Nu är det dags att bädda ner sig i sängen, hoppas på en lång och skön nattsömn…..hoppas kan man ju alltid göra i alla fall😉

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad drygt med förkylningarna, hoppas på att det går över snabbt.
    Ibland får man lite bloggtorka men jag blev glad av en uppdatering, alltid lika kul att få ta del av ditt/ert liv ju🙂

    Vilka fina kort! Dem är ju bara för söta.
    Många kramar!

  2. tack för att du delar med dig av din vardag .. Kram

  3. Sv: Jag blev av med kliandet sen och utslagen är borta, eller nästan iaf.
    Tack åter igen, för ditt fina stöd. Baran vetskapen om att du finns hjälper mig Terese, jag vet ju varför du inte är så aktiv alla dagar och jag förstår dej fullt ut.
    Jag tänker ofta på dej också, du är en fin vän!
    Många kramar!

  4. Sötnosar! Krya på dej!=) Hoppas du får må bättre snart=)


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

