Hår, hår

14 januari 2010 kl. 10:32 | Publicerat i Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 2 kommentarer
Etiketter: , , ,

Om vi fortsätter på ämnet hår så har jag lagt märke till att Filippa och Vilmer har exakt samma hårfärg och det är inte bara hårfärgen de har gemensamt utan även benan. Båda har benan långt ut på vänster sida så ”luggen” automatiskt lägger sig till höger. På Filippa ser det ut som det aldrig växer ut något hår på vänster sida utan hon fortfarande dras med ”bebishåret” där….

Filippa 15 mån

Bebishåret på vänster sida som inte så gärna vill växa till sig🙂

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja, det var hemskt vad lika dem är och har håret likadant🙂 Kul som det kan bli, jag har aldrig tänkt på det där innan fastän att jag sett många bilder på dem.

    Ja, kan man bli nåt annat än arg på vårt urusla rättssystem?! Idag är jag verkligen arg på det hela då hela situationen förstör mig fullständigt!

    Hoppas ni mår bra och har en fin dag!
    Många kramar!

  2. Ja det har dom 🙂
    Oj vad lika de var när hon var liten🙂🙂

    Dina barn är så fina!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

