Det nya livet….

03 januari 2010 kl. 19:17 | Publicerat i Vikt & Träning | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

…..börjar återigen, med start imorgon. Nu kan jag inte hålla på såhär som jag gör, då är jag snart uppe i alltför många överflödiga kilon som jag absolut inte vill ha. Har anmält mig till Viktklubben.se igen, har varit med där några gånger förut och det har passat mig ganska bra. Har lyckats gå ner några kilon då så jag hoppas det ska kunna gå även den här gången. Mitt mål är att i alla fall gå ner 5 kg till att börja med innan sommaren, för att nå den vikt jag trivs med behöver jag gå ner 7-8 kg. Men när jag vägde så mycket tyckte maken min att jag var för smal, men för att kontra med det behöver jag kanske lägga på mig lite muskler. Hur jag nu ska lyckas med det med min värk och mjölksyra är ju en gåta…men men, vi får se hur det går. Först och främst är det intaget av mat och godis som behöver en förändring, inga extra portioner och inget godis flera kvällar i veckan kommer det att bli från och med imorgon. Ammar ju också fortfarande så jag får vara lite försiktig med att gå ner i vikt så länge jag gör det.

Kanske det kommer bli lite mat , träning och viktprat här på bloggen nu, hoppas ni står ut med det!🙂

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. kommer oxå skriva mkt om det🙂
    vi får peppa varann🙂

  2. Hej
    Gott nytt år & massa lycka till.
    Jag har åxå börjat det nya året med NYA tag.
    Dom överflödiga kilona kommer fort, så man får passa sej.
    Kommer åxå att blogga lite hur det går.
    Go girl.
    Detta ska vi klara !!
    Kram

  3. Hej! Viktväktarna har en bra ”bantarmeny” för ammande. Har själv provat, fungerar utmärkt! Lycka till!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

