Casio Exilim

07 december 2009 kl. 22:44 | Publicerat i Allmänt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Idag har jag varit iväg och köpt mig en ny digitalkamera. Eftersom man inte direkt är rik just nu så fick det bli en relativt billig kamera. Fick lite pengar av mina föräldrar i födelsedagspresent så jag lade inte till så mycket. Det blev en Casio Exilim ex-z280. Det är alltid svårt när man får nya prylar innan man kommer in i det och kommer underfund med hur allt funkar. Det här är en kamera som tydligen är en bra familjekamera, jag behöver ju inte direkt ha någon avancerad kamera eftersom jag enbart fotar barnen. 12, 1 Mega Pixel, 26 mm vidvinkel och 4 x Optisk Zoom plus att den var ganska bra att filma med också, i HD-format dessutom. Jag hoppas i alla fall den här kameran kommer funka bra!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja den kameran kommer du nog bli nöjd med, funkar kanon till det du ska fota🙂
    ha en underbar tisdag🙂
    kram

  2. Hej vännen min!
    Måste ju bara börja med att tacka dig, så fin du är mot mig! Allt fint du skriver uppskattas verkligen och ja, du är helt enkelt bara en toppenmänniska Terese!

    Fin kamera, hoppas du blir nöjd med den.
    Hur är det med dej och din familj annars då? Du vet, fastän att jag nu varit så sjuk att jag inte alls varit vid datorn har du ändå funnits i mina tankar, ser ju dej som en fin vän och nu ska jag försöka hänga med bättre här🙂

    Många kramar❤


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

