Kiss och annat

27 november 2009 kl. 11:39 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Känner mig inte alls pigg idag och det beror på sprutan jag tog igår. Vilmer fick inte ta, de sa att om man har feber så hjälper inte vaccinet så även om han bara har en förhöjd temp tyckte de vi skulle avvakta. Kände mig bara lite öm i armen igår efteråt men på kvällen då vi kom hem från ett 5 årskalas började jag känna lite mer i kroppen och idag har jag kusligt ont i huvudet och värk i lederna, lite feber har jag också. Strax över 38, men jag som ligger på 36,0 annars känner ju av den här lilla temphöjningen ganska väl. Men trots detta måste vi åka in till stan idag och utföra lite ärenden, bla köpa present till kusin Victor som ska ha kalas på söndag och hämta ut biljetter till Disney on Ice som vi ska ta med Filippa på i februari.

Nu på fm har vi också suttit som tokar jag och Niklas och försökt få tag på biljetter till Kiss, de släppte nämligen biljetterna idag kl.10 och vi lyckades få två biljetter till slut. Så i juni nästa år drar vi till Stockholm jag och gubben för att se på Kiss och bo på hotell. Ska bli kul att få göra något på tu man hand!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tråkigt att du skulle reagera på vaccinet vännen! Hoppas du mår bättre sanrt igen!

    Tack för din omtanke!
    Många KRAMAR!

  2. usch då😦 jobbigt å ha så efter sprutan😦
    *krama*

    vad skoj å komma iväg så🙂

    *kramisar*


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

