Blinka lilla stjärna

07 november 2009 kl. 23:33 | Publicerat i Dottern Filippa | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

På två dagar lärde Filippa sig att spela Blinka lilla stjärna på sitt lilla piano, hon är så stolt att hon kan. Ville tom visa Micke, en kompis till Niklas när han var här och hälsade på idag🙂

Idag har alltså Micke och hans fyraåriga son varit här, bjöd dom på lite mat och efterätt. Kul och se dom, har inte sett lilla Viktor på över ett år!

Såg idag att artikeln som var med i Sofis Mode nu ligger på aftonbladets internetsida, har legat på första sidan och det är ju inte varje dag man får vara med där😀 Artikeln ligger inte under kategorin Sofis Mode utan under Kropp & Hälsa. Så jag kan tänka mig att det är fler som sett mig nu, det är ju inte alla som går och köper Sofis Mode liksom…

Efter en omtumlande dag som denna lägger jag mig återigen i sängen med en sprängande huvudvärk. Imorgon måste man vara pigg för att kunna uppvakta pappan i huset, det är ju Fars Dag då 

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilken duktig Filippa!
    Å vilket gulligt litet piano:)
    Kram

  2. Hej!
    Tror inte att du behöver oroa dig. Min son hade feber i ett halvår. Och vi gick på utredning för det. Han var dock påverkad av febern. Skrikig, gnällig och trött hela tiden. Så sov han dåligt och problem med maten har han alltid haft.
    Under utredningen kollade dom allt möjligt. En massa blodprover togs och dom gjorde ett ultra ljud av hans svullna lymfkörtel som han har i bakhuvudet. Ingenting visades avvikande. Sen efter ett halvår så blev han sjuk. Han blev förkyld och fick högre feber än den vanliga som han redan hade. Och efter den förkylningen så gick all feber över. Och han har varit feberfri sen dess!
    Förstår verkligen att du är orolig. Det är ganska självklart att man blir det. Feber är ju kroppens sätt att säga att något inte är som det ska vara.
    Är din son aktiv av sig? För sånt kan ju göra att dom får högre temp. Det förklarar ju även matsituationen.
    Min son äter och sover bra nu iaf.
    Men håller febern i sig för din son och du är orolig tycker jag att du ska kräva att dom gör en utredning. Men jag hoppas att han har samma problem som min son haft. Helt ofarligt och det går över!
    Lycka till!
    Kram Emilie


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

