Sofis Mode

03 november 2009 kl. 13:45 | Publicerat i Värk, känsligt | 9 kommentarer
Etiketter: , , ,

Japp, artikeln i Sofis Mode är ute så nu finns det ingen återvändo! Var så nervös för hur bilderna och allt skulle bli, men jag är faktiskt riktigt nöjd med hur det blev så nu kan jag pusta ut lite. Är däremot väldigt knepigt att vara med i tidningen sådär och lämna ut sig totalt, men det är ju så det är och har varit så det finns inget att skämmas över. Sofis Mode valde tydligen att ha flest bilder med där jag sitter med mina barn. Inte mig emot faktiskt, men Filippa var väl inte direkt förberedd till att vara med i tidningen. Hon kom hem och grät för hon hade ramlat och hade stor fläck på byxorna.

2009-11-03 Från mobilen 020

2009-11-03 Från mobilen 024

2009-11-03 Från mobilen 022

2009-11-03 Från mobilen 023

9 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. OTROLIGT STARKT AV DIG ATT DELA MED DIG, TACK!

  2. Vad kul att den kommit nu, ser fram emot att läsa den sen då då🙂
    Skönt att du är nöjd!
    Kramar!

  3. Nu har jag läst det och vad bra det var! Jättefina bilder, du ska verkligen vara stolt Terese och det är starkt av dig att gå ut med allt sådär, du är en enormt bra och stark människa!
    Ja, vad mer kan jag säga…. Bra bra och superbra!! Och att jag självklart ska spara den här tidningen🙂. Kändes lite kul att sitta och läsa sådär om dig, lite udda är det ju allt då i alla fall inte jag har så många kompisar som är i tidningen😉 Och en kompis är du då, rätt att vi aldrig träffats irl, är glad över att vi hittade varann!

    Nu är det då bara till att vänta på nästa, du är ju värsta kändisen snart😉

    Många kramar❤

  4. Sv: Det var ju bara självklart för mig att köpa den🙂 Och tack själv förresten, du är ju lika go du🙂

    Hur mår du/ni idag? Hoppas ni haft en bättre natt?

    Jag vet inte när jag får svar på röntgen men eftersom läkaren varit rätt snabb med att ringa förrur nu ang allt detta så hoppas jag att han snart hör av sig så jag vet hur han tänker och vad som ska hända härnäst…Jobbigt att vänta ju.

    Hoppas att det blir en bra dag för er också.
    Kram kram!

  5. Nu har jag oxå köpt och läst! Jättebra var det!
    KRAM

  6. Åååh jag är så ARG på mig själv att jag missade att köpa tidningen😦
    Men av det jag ser här så tycker jag bilderna ser ut att ha blivit toppen!!!
    Du är så fin gumman❤
    Å likaså dina barn.
    Verkligen modigt av dig att lämna ut dig sådär, men jag, som också har fibro blir så glad över att du valde att vara med i tidningen & berätta om sjukdomen. För det behövs!!

    Kramar om

  7. Hej!

    Det var ett tag sedan jag var här men trillade över en artikel i Aftonbladet och kände igen dig direkt! Mycket starkt av dig!
    Kram Malin

  8. […] aldrig kan glädjas åt andra. Förstår inte riktigt det där…. När jag var med i tidningen Sofis Mode vara det väl en och annan som det stack lite i ögonen på och som inte kunde glädjas åt en, […]

  9. […] har det flytit på med diverse saker och de största förfrågningarna är naturligtvis artikeln i Sofis Mode och Mama tidningen. Under veckan fick jag mejl från en tjej som gjorde ett arbete i skolan om […]


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

