Saknar…

01 november 2009 kl. 11:12 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , ,

…lite lite i alla fall. Om man fick välja bort allt det onda jag hade när jag var gravid skulle jag mer än gärna vilja ha den här magen igen!😀

V.36+6 2009-03-17 003

Vecka 37 med lilla solstrålen

 V.36+6 2009-03-17 009

V.36+6 2009-03-17 011

Natten har varit jobbig, Vilmer har vaknat en gång i timmen….igen. Hade några nätter som var bra, men så går han tillbaka till de här jobbiga nätterna igen. Varför? Har han ont? Är han hungrig? Bara vill ha närhet? Nattskräck? Så många frågor så få svar….Klockan 7 imorse tyckte Vilmer att det var dags för mamma att gå upp, men jag hade grymt ont i huvudet så jag väckte Niklas och frågade om han kunde gå upp med honom (kors i taket…det är nog första gången jag tar mod till mig att väcka honom och fråga det) Tänkte att jag kunde få sova några timmar till för Filippa skulle iväg på skridskoskolan till klockan 10 med farfar och Niklas skulle iväg och hjälpa sin kusin att flytta så jag kände att jag var tvungen att få 2 timmars sammanhängande sömn innan jag steg upp. Sitter fortfarande med världens huvudvärk, men det är dock bättre nu än imorse!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Slogs åter igen nu av vilken enorm mage du hade!
    Men det måste vara en härlig känsla att vara gravid🙂

    Usch, vad svårt det där med nätetrna måste vara, tänk om de ändå kunnat tala om vad som tynger dem…Bra att du väckte Niklas, du och jag är nog typ likadana när det gäller att be andra om hjälp och inse att man helt enkelt inte orkar/kan själv…Skönt att du i alla fall är lite bättre, jag har också en dryg dag med mycket värk och huvudvärk.
    Skickar dej en massa kramar!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

