Åh gullunge

22 oktober 2009 kl. 14:09 | Publicerat i Sonen Vilmer | 4 kommentarer

Vilmer satt i mitt knä med ryggen mot mig och ansiktet utåt. Jag frågar, Får mamma en puss? Han vrider då på huvudet mot mig och öppnar munnen. Detta gjordes tre gånger innan han märkte att det var tråkigt😀

2009-10-22 Från mobilen 018

Prinsen

En sak han gör ofta är att ta tag i händerna och lyfta armarna ovanför huvudet, när vi säger, Åh vad stark du är! är det såklart ännu roligare!

2009-10-22 Från mobilen 028

2009-10-22 Från mobilen 027

2009-10-22 Från mobilen 021

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. åh, så söt han är🙂 Och alltid lika glad🙂
    Ha nu en skön kväll på er!
    Kramar!

  2. Vilken underbar liten pojke! =)

    Hittade hit via topblogarea, men vill uppmärksamma dig om att länken är lite fel. Sidan länkar nämligen till http://terese.wordpress,com/ (kommatecken…).
    Men jag hittade hit i alla fall.

    Trevlig blogg!

  3. Sv: Jo, så är det nog, att man ofta drömmer om det/de som står en närmast. Och om de rädslor man har. Ska bli hemskt intresant att studera sånt här nämre sen när jag får den där boken jag har köpt.

    Ja, att hon är din dotter ser man ju utan tvekan och håller med dig om att Vilmer är mer lik Niklas, nu i alla fall. Det där kan ju ändras hela tiden🙂
    Jaså, han är ingen händig, mannen din😉 Tur att ni har hans pappa då.

    Tack, du får också ha en bra fredag vännen min!
    Hur mår du idag förresten? Nåt bättre?
    Kram kram!

  4. Sv: Ja, visst är det, alla är jämt så gulliga och måna om mig och visst är det skönt att veta att jag har många bakom mig. Tack vännen!

    Ja, den där värken är dygt, när ska vi få må bra egentligen?
    Okej, men ta det lugnt idag! Och ha en bra dag du också🙂
    Kramar!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

