Förkylning

16 oktober 2009 kl. 09:08 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer | 3 kommentarer

Höstens förkylning är här. Filippa har varit snuvig i flera dagar och den här gången har hon faktiskt klarat sig helt från feber. Jag har känt mig lite krasslig i halsen till och från. Men nu kliar och retar det i halsen, näsan rinner och huvudet känns alldeles tät. Hela dagen igår var Vilmer väldigt gnällig och sov inte alls mycket under dagen. Märkte att han hade väldigt mycket saliv i munnen som gärna åkte ut så kanske var halsen lite besvärlig på honom? Eller så är det tänder på gång nu också? På kvällen när han hade lagt sig vaknade han som vanligt efter ca 30-40 min och då hörde jag vad tät i näsan han var. Sedan vaknade han nästan hela tiden så jag lade över honom i våran säng där jag lade upp huvudändan lite på honom. Där låg han sedan och snarkade som en hel karl! Vaknade till titt som tätt men somnade om nästan lika fort, hade väl lite svårt att andas kan jag tänka mig. Kände också att han var varm så lite feber har han nog också. Just nu sover han fortfarande, men när jag gick upp imorse så var han fortfarande varm.

Vi som hade tänkt åka till badhuset idag hela familjen eftersom Niklas är ledig, typiskt!

2009-10-12 Från mobilen 008
Kära tomten! Jag önskar mig en kamera så mamma och pappa kan ta fina bilder på mig. Hälsningar Vilmer

2009-10-12 Från mobilen 009

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad jobbigt med dem där förkylningarna.
    Hoppas ni kryar på er snabbt!
    Jaså, han pratar redan med tomten lilla Vilmer😉
    Ha en skön fredagskväll trots allt.
    Många kramar!

  2. Nä usch. Så jobbigt att vara sjuk och än jobbigare när barnen är det och man en så liten en:( Krya på er! Såklart att tomten kommer med en kamera när det är en sån söt liten killa som ska hamna på bild;)

  3. sticky rubber strips

    Förkylning | En inblick i mitt liv


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

