Förändrats

13 oktober 2009 kl. 22:33 | Publicerat i Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 2 kommentarer
Etiketter: , , ,

Lite lustigt. Häromdage satt jag och tänkte på att jag tyckte Vilmer har förändrats i utseende. Kan inte komma på vad, men något har förändrats på bara några veckor. För någon dag sedan sa Niklas detsamma utan att han visste om att jag tyckte det också. Idag träffade jag Marie, som såg Vilmer senast för flera veckor sedan och det var nästan det första hon frågade: Han måste ha förändrats sedan jag såg honom sist?

Ja det  väl inte konstigt om utseendet förändrats, det gör det ju hela tiden när de är så små. Men när man ser sitt barn hela tiden så brukar man ha svårare för att lägga märke till sånt tycker jag och jag tyckte det var lite lustigt att vi var tre stycken på bara några dagar som tänkte på detta. Så nog måste han ha förändrats, men ingen vet vad. Kanske han har blivit rundare? Ser större ut, inte det där spädbarnsutseendet längre? Nä jag vet inte. Något är det i alla fall!😀

Filippa vill inte gå balansgång på kvällsgympan mer efter idag…hon ramlade och slog sig mellan benen. Stackars gumma. Hoppas det gått över till imorgon. Inte nog med det, hon är förkyld också och jag med tror jag. Någonting på gång känns det som i alla fall.

Nu är det dags för Brothers & Sisters , sedan sova!

Godnatt

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehe, vilket kul sammanträffande och att ingen av er kan peka på vad det är🙂

    Ojdå, stackars Filippa, hur är det med henne idag då?
    Kramar!

  2. Sv. Javisst är det kul med alla ord🙂
    Självklart håller jag tummen!
    Kram kram!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

