Fotografering

09 oktober 2009 kl. 09:45 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer | 3 kommentarer
Etiketter: , ,

Idag är det dags för fotografering. Fotografen från Aftonbladet ringde igår och ville komma idag, så i em får vi se om jag fastnar på bilderna😉 Tycker det är otroligt obekvämt att stå och bli fotograferad sådär, känns som man alltid gör sig till och leendet blir bara tillgjort….jaja, vi får väl se hur det går!

Absolut ingen bra sömn inatt heller, Vilmer vaknade stup i kvarten från det han lade sig igår kväll till imorse. Självklart var jag tvungen att väcka honom när han sov som skönast. Filippa skulle ju till skolan.

När fotografen har varit här så åker vi och äter mat hos svärföräldrarna då svärmor fyller år idag. Skönt att slipppa laga ordning mat idag. Men nu har jag andra saker att göra. Dammsuga och tvätta golven. Sedan måste jag kolla ut vilka kläder jag ska ha på mig på fotgraferingen.

Hoppas ni får en trevlig fredag!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Lycka till!

  2. Jag är övertygad om att du blir fin på korten, du vet inte när det ska publiceras ännu?

    Jobbigt med dem där nätterna… Jag fick sova gott inatt, tog 10 timmar i sträck då jag var hos min syster men så hade jag ju värktabletter också förstås.
    Jag mår idag bättre och är ledig så har bara tagit det lugnt. Ja, visst var jag lite duktig som stannade hemma igår, hehe😉
    Ja, det är som du säger, när man lever med ständig värk kan det vara klurigt och märka nåt nytt men denna magvärken är intye alls på samma ställe som den vanliga så visst märker jag den väl.

    Ja, det måste kännas svårt att lämna så pass små barn ensamma på tågen, min brorson åker ofta själv mellan sin pappa o mamma, är 10 mil, han är 9 snart, 10 år. Men jag vet att dem tycker det är lite vemodogt sådär. Är ju bara till att hoppas på att alla människor hade gjort som jag i det läget, man måste ju hjälpas åt vare sig man känner varann eller ej.

    Ha en trevlig kväll🙂
    Kramar!

  3. Vad roligt att du ska vara med i tidningen. Du måste tala om för oss när det är dags så vi kan läsa. Lycka till!!!!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

