Aj aj aj

28 september 2009 kl. 11:00 | Publicerat i Värk, känsligt | 4 kommentarer

Måste klaga lite. Har sååååå ont, jag brukar inte klaga ofta när jag har ont (om jag inte har blåsor i munnen förstås😉 ) Men den här värken jag har nu är inte att leka med. En punkt på högerskinka gör skitont, tar jag där känns det precis som jag har bränt mig eller något. Sedan går värken ner lite i benet och hela vaden, vristen, fram på fotryggen och tårna värker så djävulskt. På fotryggen är det också en brännande känsla när jag tar där. Smärtar även till när jag stödjer på det. Den andra foten gör också ont, men inte lika mycket. Händer och fingrar värker också väldigt mycket. När jag rör mig gör det mer ont. Armar, nacke, rygg och huvud är som det brukar. Det är så kul när man verkligen har ont överallt och nu är det ju extra ont i och med min högra sida. Förstår inte riktigt varför jag har fått så ont där.

Bara inse fakta, min kropp är som en 90-årings! Krämpor hit, krämpor dit och såhär ska jag leva i 60 år till!😦

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja fy sjutton Terese!!
    jag har också punket som bränner nå enormt, Johan kände på sidan på låret där jag jämt hat små knölar men nu var jag tydligen helt uppsväld där.
    Jag undare senast idag hur den här vintern kommer att gå, när man har så ont Redan nu:/
    Tur vi har varann..

    Kram

  2. Usch, så jobbigt du har det vännen! Lider med dig, inte för att du blir piggare av det men tänker på dig i alla fall ska du veta.
    Säger som Linda, vilken tur att vi har varann i allt vi nu ska genomlida.

    Ja, jag vet att jag på nåt vis måste ta tag i mitt sovande eller brist på det men det känna ju bara så fel!
    Idag lär jag absolut göra det då dagen varit ett he***te! Jag förstår inte när det ska få ett slut, blir så less och arg på allt!

    Tack för din som vanligt fina omtanke, du får också ta hand om dig och vila, eller försöka i alla fall.

    Kramar till dej❤

  3. Hemskt att du ska behöva ha så ont. Kram

  4. Jag känner igen mig såmycket just på detdär med att ens kropp är som en 90årings, man kan ju fundera på hur kroppen kommer vara när man faktiskt är 90, om det kommer vara ännu värre då😦

    ta hand om dig


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

