Skolkortet

23 september 2009 kl. 09:29 | Publicerat i Dottern Filippa, Värk, känsligt | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Igår fick Filippa hem en provbild på det allra första skolkortet och självklart var hon jättefin😀 Nu ska vi bara skicka in så vi får förstoringar på det också!

2009-09-23 Från mobilen 024

Här är det fortfarande inte bra med värken, den håller prompt i sig och jag undrar när det ska bli bättre? Försökte träna häromdagen men fick ge mig då det inte alls gick. Det värker mest i händer, fingrar, nacke och rygg. Snart är det rytmik och jag vet faktiskt inte om jag orkar gå. Vilmer ligger ute i vagnen och sover än också så vi får se hur det blir. Måste åka snart isåfall!

I em ringer journalisten från Sofis Mode och ska intervjua mig om fibromyalgin, lite nervöst när det är genom telefon också. Får se när fotografen ringer om en tid när han ska komma hit och fota….verkligen spännande det här!

Hej så länge!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hon är lika fin som vanligt🙂 Så söt så!

    Vad jobbigt att din värk inte vill ge sig lite. Du behöver nog försöka att ta det lite lugnt.

    Åh, vad spännade med sådana telefonsamtal, så glad för din skull och ser fram emot en intresant läsning sanrt då då🙂

    Tack för din fina kommentar, du hjälper mig med att bara finnas ju!
    Många kramar!

  2. Hej gumman!
    Super fint kort på Filippa!

    Jaa det var ju idag det var intervjun, hur gick det??!!
    Kändes det bra, fick du med det du vill?

    Jag håller med dig om värken, den är för jäklig på mig nu också, usch & fy!

    Kramar om

  3. Åh vilket super fint kort🙂
    Ska bli kul att läsa artikeln när den kommer ut. Får hålla utkik efter den och den andra.

  4. Jag vet hur det känns att leva med ständig smärta. . .
    Man skulle inte önska sin värsta ovän detta.

  5. Hon blev ju jättefin på kortet:) W är lite svullen under ögat på sitt dock inte så mycket som hon var på morgonen vilket ju är bra. Oj, lycka till med intervjun.


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

