Premiärdopp

19 september 2009 kl. 12:38 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 3 kommentarer

Igår var hela familjen till badhuset. Tänkte försöka åka iväg lite regelbundet med Vilmer nu så han vänjer sig vid vatten. Med Filippa gick vi ju på babysim när hon hon var 3 mån. Jag trodde inte lilleman skulle gilla det till en början eftersom det var första gången i badhus, men han verkade tycka det var jättekul. Mycket folk att titta på samtidigt som det plaskades i vattnet. Vi var i vattnet nästan en halvtimma, det räckte gott och väl. Sedan satt han i vagnen och spanade in alla barn!

Fick jätteont i kroppen efter badet, tyvärr får jag alltid så ont efter jag har badat. Jag tror det beror på att man slappnar av i musklerna när man är i vattnet. När vi kom hem bjöd Filippa och Niklas på köttfärsspett och strips. På kvällen när barnen hade gått och lagt sig kollade vi på Skavlan (ett riktigt mysigt fredagsprogram tycker jag🙂 ) därefter blev det en film.

2009-09-18 Från mobilen 008

2009-09-18 Från mobilen 011

2009-09-18 Från mobilen 013

Spanar in alla söta tjejer...

2009-09-18 Från mobilen 014

....Och då kan man ju inte sitta med en massa valkar på magen, dags för lite situps...😀

 Idag åker vi till mamma och pappa för att gratulera min lillebror som blir 26 år idag. Jag tror vi kommer få mamma smörgåstårta därborta så det blir smaskens det!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehe vilka klockrena kommentarer till dem fina bilderna😀 Vad kul att han gillade det, bra att dem vänjs vid vatten ju.
    Synd att du får ondare, oftast är det ju skönt för dem med värk att bada men det där är ju så olika.

    Ha en trevlig lördag vännen!
    Kram kram!

  2. Godmorgon!
    Tack, vad du är go i dina kommentarer, värken känns bättre idag🙂
    Tror inte att jag fått feber igen utan det brukar bli sådär när jag mår sämre, har blivit så grymt frusen sen jag fick min värk. Och jag mår som bäst i värme.

    Ja, den låten gillar jag med. Hon är jätte duktig och har så fin röst.

    Hoppas ni hade en bra gårdag, förstod genom FB att det inte blev som du ville riktigt, så drygt!

    Önksar dig och familjen din en skön söndag!
    Många kramar!

  3. Mysig liten badkille:)


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

