Likheter

14 september 2009 kl. 16:07 | Publicerat i Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 2 kommentarer

Det är lite kul det här med likheter på barnen. Tänk vad olika vi tycker och tänker, iofs ändras ju barnens utseende hela tiden. Filippa var lik mig när hon var nyfödd, för att några månader senare bli väldigt lik pappa. Sedan förändrades hon igen och nu är hon mer lik mig än pappa. Men har fortfarande väldigt mycket drag av sin pappa så i vissa lägen är hon grymt lik honom. Vilmer var väldigt lik sin storayster som nyfödd, sedan förändrades han till att bli väldigt lik sin pappa. Men ändå väldigt lik Filippa fortfarande, men han är mycket mer lik sin pappa än vad Filippa var. Mycket beror nog på att Vilmer kille och Filippa tjej. Sedan har nog ögonen väldigt stor betydelse. Det är liksom dom som utmärker ansiktet mest. Filippa har mer mina ögon, därför kanske de flesta tycker hon är mer lik mig. Vilmer har mer pappas ögon (förutom ögonfärgen)

Många säger att Vilmer är väldigt lik pappa, andra säger Filippa. Jag tycker nog både och fast mer pappa då. Ser man bilder på Filippa som liten ser man verkligen likheterna mellan dom. Det ska bli så intressant att se sedan vilken filur Vilmer kommer att utvecklas till!

2009-09-14 Från mobilen 007

2009-09-14 Från mobilen 008

2009-09-14 Från mobilen 011

2009-09-14 Från mobilen 013

2009-09-14 Från mobilen 015

2009-09-14 Från mobilen 016

2009-09-14 Från mobilen 017

2009-09-14 Från mobilen 012

2009-09-14 Från mobilen 009

Lik pappa men söt ändå ;.)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilka fina kort, så söt hon är!
    Ja, det är kul, det där med likheter och att alla kan tycka så olika, tror precis som du att ögonen gör hemskt mycket.

    Hoppas dagen varit bra o att ni får en skön kväll.
    Kram kram!

  2. Jag har ju aldrig sett dig eller din man i verkligheten..men utav foton att dömma så tycker jag Filippa är grymt lik dig!!
    Å Vilmer lik sin far, inte så lik som Filippa är dej..men jag ser drag tydligt i Vilmer.
    *Lät det luddigt?*
    *s*


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

