Äntligen helg

12 september 2009 kl. 11:55 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 2 kommentarer

Kom på igår när jag satt hos svärföräldrarna att Filippa faktiskt slog i munnen då hon tappade tanden där den nya nu har kommit fram. Det var den sista tanden hon skulle tappa och den var ju ganska lös. Fick sig en smäll på något konstigt vänster när hon badade i farmor och farfars pool så tanden flög ut. Kanske den lilla smällen gjorde att den nya tanden under blev lite skadad? Ja man kan ju spekulera hur mycket som helst, får väl så snällt vänta och se hur det utvecklar sig.

Igår efter Filippa kom hem från skolan orkade jag bara inte ställa mig och laga mat så hon fick köpa sig mos och köttbullar på Petrus, åkte och hämtade maten och sedan satte vi oss hos farmor och farfar där vi blev kvar till Niklas kom hem. Först var det tänkt att Filippa och Hampus skulle leka, men de kom inte direkt överrens igår (varit så nu de senaste gångerna tycker jag), Hampus kom och sa att han skulle ringa till en annan kompis. Så jag fick säga till Filippa att hon också fick ringa efter en kompis. De båda fick nya kompisar och de skulle leka där allihop, då gick det ju tydligen så bra att leka med varandra 🙂 Jag tror Filippa och Hampus kanske börjar bli lite olika när det gäller lek och så. Han är kille och något år äldre och Filippa en tjej, så det är inte konstigt att det ibland blir lite kontraster.

Idag är det lördag och inget speciellt planerat, borde städa och borde träna…får se vilket utav det det blir 😀

Bjuder på lite bilder, inga bra bilder som vanligt. Men men….

2009-09-10 Från mobilen 007

2009-09-10 Från mobilen 006

2009-09-12 Från mobilen 005

2009-09-10 Från mobilen 015

2009-09-10 Från mobilen 029

2009-09-10 Från mobilen 013

Visst är vi världens sötaste mor & dotter? 😉

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh vad fin Filippa var i den lila tunikan!
    Passade super bra i den färgen. Har du hört nå mer om det där med ”barnmodell”?

    Haha jag jag ser Theres att du anstränger dig verkligen för att se Extra fin ut på kortet m dottern din;)

    Ha nu en fin lördag ihop med din familj!
    ❤ Kram

    • Javisst är hon fin i den klänningen. Hon passar superbra i lila faktiskt. Klemner skulle lägga ut bild på Filippa på hemsidan efter att jag mailat över lite bilder och fyllt i lite uppgifter. Kramis


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

