Regnkläder

04 september 2009 kl. 16:09 | Publicerat i Dottern Filippa, Kläder | 1 kommentar
Etiketter: , , , ,

Hämtade Filippa på skolan och sedan stack vi in till stan för att möta upp Niklas vid Stadium. Var på jakt efter regnkläder till Filippa och hittade en del faktiskt. Efter lite provande så blev det till slut Everest funktionsjacka och allround byxor. Vattentätta och vindtäta, så det passar utmärkt nu på hösten med en tjockare tröja under.

090625_004

047684_001

Hittade även vinterkläder som jag funderar på att köpa sedan, har ju haft H&M vinterkläder nu i några år men dragkedjan på jackorna är värdelösa så i år blir det inte därifrån. Detta skidset på Stadium tyckte jag var fint och Filippa provade jackan som satt jättebra på henne, tror bestämt att det var Everest detta också:

096576_001

084978_001

Igår hade jag grymt ont i huvudet och var riktigt trött, åkte ner till svärföräldrarna när Niklas åkte till jobbet, där blev man served med kaffe, mat och svärfar var ute på en promenad med Vilmer. Filippa åkte senare med sin kusin på cirkus och kom inte hem förrän vid 21.

Ikväll ska Niklas ut med ett par gamla klasskamrater. De ska äta mat, lyssna på Jack Wreesvijk och eventuellt gå vidare in till stan efteråt. Själv ska jag mysa med mina barn, vi ska hyra film och äta lite chips tror jag 😀

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilka fina kläder, det där med problem med H&M:s dragkedjor vet jag flera stycken som haft faktiskt.

    Vilken myskväll ni har 🙂
    Kraaam!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

