Wallastic, tapet med 3D känsla

01 september 2009 kl. 08:44 | Publicerat i Hem och inredning | 3 kommentarer
Etiketter: , , ,

Nya på svenska marknaden är dessa häftiga tematapeter med 3D-känsla!

Gör barnrummet till allt annat än ”vanligt” och ger det en häftig känsla. Tapeterna är anpassade för en vägg, är mycket detaljrika och spännande för barn. Lätt att montera då tapeten är skuren i 12 delar. Sätts upp med vanligt tapetklister.

Kan anpassas i storlek genom beskärning.

  • Totalt 12 delar
  • Hela väggen mäter 2438mmx3048mm
  • En del mäter 508mmx1219mm
  • Monteras med vanligt tapetklister.

forball1

princess

sea1
Text och bilder kommer från svenskabarnrum.se

Det är nog inte värt att visa Filippa den där prinsesstapeten, då ska väl hon ha den direkt 😀

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad häftigt! Ja, jag kan tänka mig att din lilla sessa vill ha den där rosa 😉 Men dem här kostar därefter eller?

    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar, det värmer och jag uppskattar verkligen det. Du är en bra människa och jag är glad över att vi hittade varandra här 🙂 Du är en fin vän som alltid peppar mig fastän att vi inte ens träffats irl.
    Sånt betyder mycket ju.

    Kramar till dej ❤

  2. Rara du som skrev om dem! Visst är de fina. Men dyra är de ju inte… Endast 699:- ! 😉 Vi är glada som kan hålla det priset. Kram från mig och liten till er.

  3. finns den med fiskmotivet kvar..vad kostar den isf?? Mvh Pirko


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

