Bitchvarning

10 augusti 2009 kl. 19:51 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Värk, känsligt | 7 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

Är inte ett dugg på bra humör, idag är det lite bättre. Men igår var det bedrövligt. Irriterade mig väl på en viss sak och sedan störde jag mig på allt. Kände en liten depression som var på väg att eskalera, vet helt ärligt inte hur det känns med det nu. Känns som det ligger och gnager någonstans där under ytan….

Idag har det inte blivit många knop gjorda, var meningen att jag skulle väcka Filippa lite tidigare idag. Men Vilmer somnade om imorse och jag likaså. Detta medför att Filippa inte har somnat än och klockan är snart tio, ligger i sin säng dock. Gumman har nog haft lite tråkigt idag då hon inte har haft någon att leka med, efter middagen blev hon lite sur när vi sa att vi skulle åka och handla så hon stängde in sig på sitt rum. Niklas skrev en liten lapp till henne och skickade in den under dörren. Tog en liten stund så kom lappen ut igen…

2009-08-10 Från mobilen 011

Niklas skrev att hon skulle plocka bort tallriken och dricka upp mjölken...

2009-08-10 Från mobilen 012

Tillbaka fick han ett ord....ALDRIG 😀

Hur hon är vår lilla (stora) tjej. Blir nog bra att hon ska börja skolan snart så hon kommer in lite i vardagen hon också så att det inte bara är lek med kompisar som gäller. Imorgon börjar inskolningen för skolan, tre dagar är det tänkt. Får se hur det går, behövs det mer inskolning skulle inte det vara några problem. Skolan börjar ju sedan nästa torsdag den 20:e.

Vi har en hallmöbel utsatt på Blocket, från en och samma person har vi fått sju stycken mail från henne där det står att hon är intresserad. Inget hej innan eller något sånt utan endast en mening…Har kopierat hennes mail rakt av:

1:a mailet: jag är inreserad av hallspegeln
2:a: mycet intreseradav hall spegeln
3:e: jag ärmycket intreserad av hallspegln
4:e: mycket intreserad
5:e: intreserad
6:e: mycket intreserad
7:e: mycket intreserad av hallspegeln

Har självklart mailat tillbaka alla gånger där jag skrivit att hon är välkommen att komma hit och titta på det, har också gett ut telefonnumret där jag skrivit att hon kan ringa. Men inte hjälper det. Tycker hon det är kul att driva med en eller är hon enbart dum? Kollar man namn och telefonnummer som står i mailet så stämmer ju det, men det är ju inte meningen att jag ska hålla på och ringa till henne. Är hon intresserad så får hon väl ringa hit!

Nu ska jag  lägga mig i soffan, fick så ont efter att ha tränat på Orbitreken. Blir så trött på den här värken ibland!!

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Godmorgon! Hoppas du mår nåt bättre idag?
    Vad jobbigt du har det men kunde inte låta bli att dra på smilbanden över din valda rubrik…;) Alla har ju sina dåliga dagar och det måste man ju få ha också.

    Vilken rolig lapp, blev hon på bättre humör sen då? Tror det går jättebra för henne i skolan och som du säger är det nog bra att komma in i rutinerna igen, visserligen blir det ju helt nya nu men ändå 🙂

    Vilka konstiga mejl då! Håller med dig fullständigt.

    Ja, visst är det lite konstigt att man på nåt vis alltid förväntar sig att vissa ska vara ”små”, min lillhöna har alltid varit väldigt lillgammal och mogen för sin ålder men ändå är hon som sagt liten i mina ögon, precis som du kommer ihåg om din kusin så gör ju jag lika här, jag passade henne mycket när hon var liten och redan från början hade vi jätte starka band då vi alltid kommit så hemskt bra överrens 🙂 Ja, jag kan absolut tänka mig att det är så för föräldrar!

    Ja, sådana listor är kul att både läsa och göra då o då. Haha, ja när jag blir riktigt arg då blir jag så arg! Det är dock inte så ofta som jag slåss 😉

    Jag hoppas du får en bra dag vännen!
    Många kramar!

  2. Ja men man har vissa dagar som är sämre än andra.
    Hoppas du mår bättre nu.

    Heheh söt hon e då ^^

    Ja det ska bli skönt när vardan kommer tebax med fasta rutiner igen 🙂

    Ha det gott
    kramis

  3. Terese det är så underligt, men oftast känner vi oss ”nere” samtidigt..jag har så otrolig fibrovärk & har varit på KASST humör i flera veckor nu, jag känner också ett uns av depression långt långt där inne, som hamrar sig längre o längre ut för varje dag.
    Sen tröttheten, oj oj oj..du vet så där sjukligt trött så jag tror nästan jag har nån allvarlig sjukdom:/
    Jobbigt…
    Ska gå o sova nu tänkte jag.

    Hoppas du blir piggare inom de närmsta dagarna..

    Hahaha, vad gulligt med lappen:)

    Men vilket pucko som mailat då!
    Har du testat att lägga ut på tradera?
    Där har vi fått endel sålt nu..tex idag kom de & hämtade ett cd-skåp som en budade på.

    Kul det där, snart ska chiffonjen(stavas?) ut också;P

    GodNatt
    *styrke kram*

    • Ja det kanske stämmer att vi känner såhär samtidigt. Kanske har något med fibron att göra? Har inte provat Tradera än, kanske skulle göra det. Hoppas du också blir på bättre humör snart! Kram

  4. Godmorgon vännen!
    Usch, vad jobbigt för er, hoppas ni sovit bättre inatt då. Inte konstigt att du känner dig på dåligt humör, när du inte får sova heller så…
    Hmm, min natt är inget att skryta om, sovit bara ett fåtal timmar så är helt slut nu.

    Ha en bra dag på dej!
    Många kramar!

  5. Klockrent av Filippa att skicka ut lappen och skriva sådär *S*

    Jag har en tävling på min blogg om du vill vara med, kanske vinna något till Vilmer eller Filippa

    Du hittar länk till tävlingen uppe till vänster i min blogg eller i mitt senaste inlägg

  6. verkligen ett tydligt svar på lappen!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

