Motion

30 juli 2009 kl. 19:59 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer | 2 kommentarer
Etiketter: , , , ,

I måndags blev det ju ett pass på Orbitreken, idag blev det ett nytt pass. Märkte då att det programmet jag körde i måndags faktiskt var på 30 min för idag kom jag in på ett helt annat program och det var på 20 min. Passet idag var bra mycket behagligare att köra för mig, men jag kommer nog att göra så att jag kör en av varje för jag klarade mig ju genom passet i måndags i alla fall så det ska väl inte vara några problem egentligen. Dock fick jag ikväll köra träningen med lillemans skrik som musik i bakgrunden. Han var trött och hungrig, trodde att det skulle gå bra att träna först och sedan natta honom. Men så fel jag hade och när han väl är riktigt trött och hungrig som han var så är det jättesvårt att få honom lugn. Då hjälper absolut ingenting, till slut så blev han lugn när jag ”slog” honom på rumpan när han låg vid bröstet (för han vägrade ju äta också när han skrek) Så fort jag slutade ”slå” så började han igen, så där fick jag sitta och ”smiska” honom på rumpan, till slut blev han så lugn så han också började äta och sedan somnade han. Nästa gång jag ska träna får jag se till att lilleman är mätt. Det är bra att vara efterklok 😉

Nu ska jag nog krypa ner hos Niklas och Filippa som ligger i bäddsoffan i lekrummet och myser. Tittar på Peter Pan och äter chips, sedan kommer de att sova där inatt 😀 Kommer nog ta mig lite chips, har faktiskt inte ätit chips eller popcorn sedan i söndags…duktigt va?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja, visst är det alltid lika lätt att vara efetrklok också 😉
    Skönt att detta passet ändå funkade bättre.

    Ja, såklart du är duktig som inte ätit chips på många dagar, heja heja 🙂

    Ja, det är ledsamt att få sådana besked och jag lider med dem!

    Tack vännen, dina kommentarer värmer som vanligt!
    Hoppas du också får sova gott inatt.
    Kramar!

  2. Tack vännen! Javisst är det, sådant som hör till ju 😉 Ja, jag förstår att du också är sugen på det men du vet, den som väntar på nåt gott…Hehe!

    Ha en bra dag och ha en bra dag imorgon på dopet!
    Många kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

