Kryper…

26 juli 2009 kl. 20:03 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Ångest, ångest. Inga bra dagar just för tillfälle, kryper så djävulskt i kroppen. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vet inte varför det kommer nu? Försöker luska ut vad det beror på, det kommande dopet? Eller pga att jag har mer värk? Vill bara lägga mig och dra täcket över huvudet. Slippa tänka, ligga still med kroppen så att det inte ska värka så. Men är jag stilla känner jag av krypningarna mycket mer…

Vilmer är på gränsen till att skratta högt, han har inte gjort det ännu. Det kommer ”bara” en massa ljud men inget riktigt skratt. Men det är så himla nära 🙂 Har märkt att han är grymt kittlig överallt, igår lade jag också märke till att han tycker det är kul när man kittlar honom på rumpan…hihi. Godingen! Häromdagen fick han en doppresent från farmor och farfar, en Tripp Trapp stol. Han provsatt i den igår och verkade vara riktigt nöjd över att få sitta så högt så han ser (tog ett kort med mobilen, lägger in det här senare) Han kan ju inte sitta i den så mycket än, enbart korta stunder nu.

Den kommande veckan nu är klippning, bvc-besök med Vilmer och förberedelser inför dopet som gäller så vi har lite att göra de närmaste dagarna. Men närmast som gäller är att poppa popcorn och sedan se en film, vad det blir får vi se 🙂

Tripp Trapp Stocke

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fy så jobbigt det måste vara att känna sådär! Jag lider verkligen med dig och kan bara hoppas på att du känner dig bättre snart.

    Blir det ett stort dop nu då? Vet ju att du har tänkt lite olika om det där och kommer inte ihåg vad det blev nu då då.

    Perfekt med en sådan stol, han sitter väl som en liten kung där uppe 🙂

    Ha en bra dag på dej!
    Många kramar!

  2. Jobbigt med den där känslan i kroppen. Ngt mer hanterligt om man kommer på vad det beror på. Hoppas att dopet blir bra. Läste att du fått tag i sången (jag är lite dålig på att svara bara…). Vilken present lillkillen fått! Jag köpte en svart till M. Är nöjd med den på alla sätt. OM jag skulle gnälla lite så är det väl för att det blir mkt torkning av klet på den men det skulle det säkert bli med alla stolar… Ha en bra tisdag.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

