Gratis fotobok, passa på!

25 juli 2009 kl. 10:33 | Publicerat i Allmänt | 2 kommentarer
Etiketter: , ,

Har du en hemsida eller blogg kan du få en fotobok helt gratis från Fuji Direkt. Det enda du behöver göra är att skriva en text på minst 100 ord om själva fotoboken och publicera den på bloggen.

Ett jättebra erbjudande så varför inte passa på att skapa en egen fotobok redan nu på dina barn och ge bort till mormor eller farmor. Det skulle säkert vara uppskattat, eller hur?  Eller skapa en fotobok till dig själv med bilder från tex din bröllopsdag, boken kommer garanterat vara ett minne för livet!

För att skapa en fotobok använder man sig av ett gratis program hos Fuji.  Med hjälp av programmet kan man enkelt redigera sina bilder precis så som man vill ha dom, beskära, lägga till effekter och egen text. Låt fantasin flöda! För mer information om fotoböckerna kika in på FujiDirekts hemsida.

Själv ska jag absolut ha en fotobok, frågan är bara om jag ska skapa den till mig själv med mina barn som motiv eller om det ska bli en present till någon? Jag får funderar lite på det….det kanske får bli att skapa flera stycken!

Bild från Fuji Direkt

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Har du bestämt dig nu då? Menar vad det blir för bok…

    Tack för din fina kommentar :)Ja, jag hoppas att det snart känns bättre även på hemmaplan.

    Okej, kul att du med fick en liten dos av karusllerna då 🙂

    Jag önskar dig också en fortsatt bra dag!
    Kramar!

  2. Ja, dem är ju verkligen söta och det står ju bara mitt namn på dem 🙂

    Okej, ja att få sådana presenter är ju alltid jätte kul! Vanliga fotoalbum finns väl knappt längre…

    Ja, jag hoppas också att denna natten blir bättre. Hoppas du också får sova gott då när det är dax!
    Natti natti!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

