Bebiskläder

19 juli 2009 kl. 09:02 | Publicerat i Kläder | 8 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Beställde kläder till Vilmer för några veckor sedan från Älskade Hjärtegryn. En tjej som syr väldigt fina och lite roligare kläder till barn (och även vuxna om man vill det) Man får välja bland massa fina tyger och kombinera lite som man vill. Fick ett mejl från henne häromdagen där hon skrev att mina beställda kläder var klara nu. Resultatet blev det här:

GetAttachment

En body och ett par knickers

GetAttachment1

En bodysuit

Har även beställt en filt att ha i vagnen med Fem myror tyg, baksidan är av fleece (fast i blått då):

 DSCN6359

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. va fina!!!! =)

  2. Vad fint 🙂

    Hoppas allt är bra och att ni haft/har en bra helg!
    Ha det nu så bra på Skara, jag ska också åka iväg så jag lär blir frånvarande här.

    Många kramar!

  3. Vilken rolig sida!!
    Där skulle jag vara stamkund om jag hade en bebbe som du;)
    Jätte fina saker du beställde!!
    Kul..inte lika som alla andra liksom..som om man typ handlar på hennes tex..

    Kram Kram

  4. Jätte fint!
    Skoj med lite annorluna kläder, som inte alla har ja
    Har hon en hemsida man kan kolla in ??
    KRAM

  5. Ja, det låg ju en link där
    Bara jag som läste lite för fort..

  6. jag hittade en annan på kamera på nätet som jag blev så sugen på så jag kunde inte låta bli att beställa den 😉 så jag säljer den jag har nu, behöver inte två 😉

  7. Där måste jag kika in! Såg ju ut att vara jättefina kläder. Kul att kunna välja tyger själv.

  8. Där ska jag kika in! Jättefina kläder du beställt, jag fastnade speciellt för bodysuiten och filten. 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

