Världens bästa

09 juli 2009 kl. 07:57 | Publicerat i Allmänt, Värk, känsligt | 5 kommentarer

De flesta säger nog så om sina män, men det är bara MIN som faktiskt ÄR den bästa. Det är inte många som stannar hemma från jobbet för ”vård av sjuk fru” och verkligen tar hand om allt här hemma också. Medans jag vilade och tog hand om Vilmer när det behövdes tog han hand om Filippa och hemmet. Plockade, lagade pannbiff, åkte till affären och handlade, såg till Filippa och alla hennes kompisar, var ute och gick med Vilmer, bjöd på kvällsmat….Han är verkligen hur underbar som helst och det allra bästa är ju att han bara är min också (…hoppas jag 😉 )

Jag behövde nog den dagen igår, inte behöva bry sig om så mycket. Bara försöka ta det lugnt och slappna av. Huvudvärken blev lite bättre på kvällen, känns ungefär lika nu. Får dock attacker ibland då huvudvärken känns mer. När jag rör mig och håller på får jag mer ont.  En stor orsak till värken är väl det här vädret just nu. Regn, åska och blåst med solglimtar emellanåt. Det som känns bra är att snart är Niklas hemma i 4 veckor, han gör sista kvällen idag och sedan är det semester!

Ett fång rosor till min älskling, Älskar dig mest!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad snäll han är, skönt att du bara kunde ta det lugnt igår 🙂
    Och vad skönt när han ska vara hemma nu då.

    Nu är min goa systerson och syster här, lilleman slcokande i min famn innan så han ligger på soffan och sover nu, jisses vad han hade vuxit sen sist 🙂

    Ha en fortsatt bra dag!
    Kramar!

  2. Älskar dig oxå frugan!

  3. vad gullig han är!
    Men vet du? MIN är också den BÄSTA, han stannar också hemma, tex när jag hade lunginflammation & svimmade, då stannade han hemma.
    Men jag håller med, inte alla som skulle göra det inte.
    Tur att du har hittat en sån bra karl Terese!
    Hoppas att du är lite piggare nu, jag blir med helt slut i det här vädret..huvudvärk & ingen ork för fem öre.
    Vill ha sool..NU!

    Kram

  4. Var rädd om honom! 🙂

  5. Jag hoppas som dig..FINT väder till helgen ska vi ha!
    😉


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

