Sovväder

09 juli 2009 kl. 13:58 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 3 kommentarer

Det har regnat precis hela dagen och det har verkligen regnat också. Inte småduggat utan det har tagit i rejält. Det är verkligen sovväder. Jag hade min sov och vilodag igår ju, men kanske skulle ha tagit den idag istället 😉 Men än så länge har det varit ganska lugnt härhemma med Vilmer, han verkar också tycka att det är sovväder för han har sovit väldigt mycket. Jag gick upp med honom vid halv 9, var vaken 1,5 timma kanske. Sedan har han sovit i stort sett hela tiden, vaknade för mat vid 13. Efter amningen var han så gnällig så jag lade ut honom i vagnen igen efter ca en kvart och han sover fortfarande när klockan är halv 4.

En kompis skickade sms på fm och frågade om hon och hennes lilla son fick komma på fika, självklart fick dom det. Så de kom hit, drack kaffe och pratade. Trevligt. Filippa leker som vanligt med kompisar. Just nu har hon två stycken här.

Nu hör jag lillprinsen där ute, dags för mat och mys 😀

Mina underbara barn, så söta!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hon blir så olik sig när hon är tandlös lilla gumman 🙂 Oerhört fin bild!!

    • Hihi..ja visst är hon olik sig 😀 Nu har man helt plötsligt två tandlösa barn 😉

  2. Ja dem är ju så söta 🙂
    Skönt med en lugn dag och att ha fikabesök är ju alltid lika trevligt.

    Ha en bra kväll!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

