Då & Nu

06 juli 2009 kl. 21:34 | Publicerat i Allmänt | 5 kommentarer
Etiketter: , ,

Blev taggad på Facebook förut, nämligen den här bilden:

6012_1022344537445_1790176529_45477_5645053_n

Här kan jag ju faktiskt skylla på att jag är gravid med Filippa....

Och den här:

6012_1022344257438_1790176529_45470_4207422_n

...men det kan jag nog inte skylla på här...för mycket öl, pizza och chips tror jag bestämt det beror på 😳

6 år senare ser det ut såhär, jag smalare…gubben stabbigare. Men inte mig emot, han ser mycket bättre ut med lite ”kött på benen” 😉

Från mobilen 031
2008-06-06 003
2008-06-21 012
De tre sista bilderna är tagna förra sommaren! Vill få tillbaka figuren jag hade, men det verkar gå trögt med det.
Är sugen på att visa er ett mongokort på maken också, men vågar inte…. :mrgreen:

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du var fin på tidigare kort också..men nu är du ett strå vassare:)
    Trevligt att se att du med varit lite småmullig*fniss*

    Jo jag kanske skrev det lite otydligt, cal är det jag förbränt under en dag & det man ska komma upp i i antal steg är 10 000.
    Så det gäller att knata på:D

    Regnar det hos er?
    Här gör det de’ för en gångs skull, vi har inte fått regn på typ 3 veckor!

    Kram Ha en bra dag

  2. Stabbigare!? Du menar grövre över axel/bröstpartiet….

    • Ja det var såklart det jag menade…hur som helst så är du fin 😉

  3. Jag håller med Linda om korten :)Så fina så.

    Ang din kommentar; Själv får jag ju ha byxor o tröja på mig om natten för att överleva, jag är extremt frusen av mig och ligger ofta med både täcke och filt också…:)

    En gång ramlade jag illa då jag svimmade av precis när jag skulle kliva upp från badkaret, ramlade med halva kroppen över kanten så då fick jag inte åka in till akuten själv ifall ryggen hade blivit förstörd, som tur var klarade jag mig.
    Och en gång fick jag ett epelepsi liknande anfall, låg bara och skakade och svimmade i ett.
    Och en gång kollapsade jag hos min bror, blev medvetslös så då ringde han ambulans. Dem har sen förklarat dem här ”anfallen” med mitt andra, nervsmärtan och det.
    Lite skrämmande var det allt att åka tut tut bilen, hehe!

    Hoppas din huvudvärk är bättre och att ni har/får en bra dag!
    Förresten så är ju lille Vilmer bara så sööt! Syftar på korten i föregående inlägg 🙂

    Kramar!

  4. Såg den andra kommentaren nu…Tack, vad snäll du är 🙂

    Jag säger också så, uppvaknande, fick du ett bättre idag då? Jag fick i alla fall 🙂

    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

