Nu rök den…

03 juli 2009 kl. 17:42 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Värk, känsligt | 5 kommentarer
Etiketter:

Tanden alltså. Vi var iväg och badade (eller inte jag och Vilmer då utan de andra två) och när Filippa tog en matpaus så ramlade den av. Helt smärtfritt utan tårar, skönt. Även om hon ser rolig ut nu också helt utan framtänder där uppe så ser det faktiskt bättre ut nu än med den lösa tanden som hängde där 🙂

När vi var där borta vid badet blev himlen helt plötsligt svart, dags att åka hem med andra ord innan man fick regnet på sig. Svängde in på Ica på vägen hem och hämtade ut två paket. Ett paket med den efterlängtade spikmattan och ett paket med blå servetter med text på som jag har beställt till Vilmers dop. När jag hoppade in i bilen igen så kom ösregnet och innan vi hann få med oss alla saker in i huset från bilen så var vi genomblöta. Skönt att komma in och klä av sig och bara lägga sig i soffan och lyssna på åskan var faktiskt riktigt gött! Lade mig på spikmattan i 10 min, klarade inte av att ligga bar så jag hade linne på mig. Var riktigt behagligt, men efteråt nu har jag fått springa på toaletten och kissa hela tiden. Var väl något som drog igång med systemet antar jag,

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Samma här, vi solade och badade så plötsligt var det åska och svart på himmeln. Otroligt vad fort det kan slå om. Skönt när tänderna tappas utan problem. Då kommer kanske tandfen i helgen då:)

  2. Ska bli intressant att höra vad du tycker om den när du använt den ett tag:)
    Nu börjar det mullra här, första gången idag.
    Kram

  3. Vad söt hon är nu då! 🙂

    Hur kändes det annars då när du låg på mattan? Mer än att du fick springa på toaletten sen. Hoppas den hjälper dig!

    Det såg lite svart ut hos oss också igår, vi började t.o.m att flytta alla bord och sånt dem hade dukat fram men sen flyttade vi ut det igen och vi klarade oss 🙂

    Ha en bra dag!
    Kramar!

  4. Sv : Ja, det är ju så med vissa skor och tyvärr brukar det vara på dem som man gillar mest, jag har också rätt breda fötter och stora eftersom jag är rätt lång. Får se om jag ska ge upp dem, vill ju helst inte det, hehe.

    Här är det inget regn ännu, hoppas det klarar sig idag med om jag nu ska iväg ikväll igen.
    Det är en festival som heter ”Killebom”, varar från onsdag till söndag. Marknad, öltält, musik, ja lite av varje, riktigt trevligt 🙂

    Okej, ja man får nog ta det lite lugnt med mattan i början.

    Ja, jag dricker bara kaffe en gång om dagen ännu…Igår åt jag t.o.m grillat o det funkade bra, skönt!

    Haha, många som har kul åt mitt äppel…Men här nere säger typ alla så 🙂 Åh, nu kom jag ju på att jag glömde fråga mamma om den där låten igår, har du kommit på mera av den? Nu är hon inte hemma men ska göra det sen.

    Kram kram!

  5. Sv: Hej vännen!
    Jag hoppas ni mår bra idag 🙂

    Jag frågade mamma igår om den där låten fast tyvärr så kunde inte hon mera på den än det du skrev….

    Ha en bra dag!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

