Wihiiii

29 juni 2009 kl. 09:27 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 6 kommentarer
Etiketter: ,

Vilmer åt och lade sig vid 21.15 igårkväll, fick springa ner och stoppa in nappen några gånger i början. Men sedan sov han utan att vakna ända till kl. 4.30, då var det matdags! Första gången han sov så länge utan att vakna 🙂

Själv lade jag mig vid 23, trött som ett få och en som inte verkade trött var Filippa. Hon låg i sin säng vaken fortfarande så det var bara att ta med henne till våran säng, men där somnade hon i alla fall nästan på en gång. Idag är det fortfarande strålande solsken och varmt, usch…gillar inte när det är för varmt. Ska väl inte klaga, men jag har aldrig varit så mycket för sol och värme. Lagomt ska det vara för min del, får huvudvärk direkt vid värme….

Har beställt en spikmatta nu och jag hoppas den ska kunna lindra både min och Niklas värk, ialla fall få en lite piggare och mer avslappnad!

Nu har Filippa en kompis här så det är bäst och gå ut så de får bada lite!

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad skönt att han sov så länge!
    han börjar bli stor killen:)

  2. Vad skönt att Vilmer sov så bra, hoppas på detsamma inatt.

    Ett tag fick jag också huvudvärk av solen men när jag sen har hatt eller keps på mig så blir det faktiskt inget.

    Spikmatta ska ju vara hemskt bra mot mycket så jag hoppas den hjälper er, tyvärr kan inte jag själv använda det då det inte ska vara alls bra ifall man har nervsmärtor.

    Förresten har jag ju glömt att svara på din fråga ang dem där svimningarna, jo det är fortfarande rätt mycket då min magvärk spökar rätt bra men det blir i alla fall bättre och jag har åtminstone hela förmiddagen fri från det, nu är det typ 20-30 ggr på en dag.

    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram kram!

  3. ser så ont ut spikmattan

  4. Lillkillen börjar ju bli stor nu! 🙂 Skönt att få sova, det gör mycket för både kropp och själ.

    Spikmatta har jag funderingar på att skaffa, har lätt för att bli stel och få ont i ryggen. Så du får gärna rapportera när ni testat. 🙂

  5. Annika: Ja jag rapporterar här på bloggen hur det gått med spikmattan. Har hört så många som blivit bättre när de har legat regelbunden på en sån så det är ju helt klart värt att testa.

  6. Jag vill gärna veta hur det går med mattan… skulle vilja prova en innan jag köper… tror att jag kanske får ha t-shirt på när jag provar iaf…. ska tvinga mamma att låna ut… =)


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

