80 årskalas

27 juni 2009 kl. 20:01 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 3 kommentarer

Idag har vi varit till min moster och firat min mormor som fyller 80 år. Vi fick då träffa mormors nya gubbe med familj för första gången, trevligt men riktigt varmt. Trodde jag skulle dö av värmeslag. Maten bestod av kallskuret med frukter, potatisgratäng och stekt potatis samt bröd. Till efterätt blev det kaffe och tårta som moster hade gjort. Moster hade ställt ut en liten pool som var avsedd till hennes barnbarn på 1,5 år, men Filippa var inte blyg att hoppa i plaska hon med 🙂 När vi åkte hem sprang vi in på ica och köpte oss lite lördagsgodis. Ska bara se till att få min trotsiga dotter i säng nu så jag kan lägga mig i soffan i lugn och ro med chipspåsen!

Mor och dotter

Mina stiliga killar! 😀

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tack så mkt 🙂
    Ja de säger att Emma är en kopia av mig 🙂

    men du och din dotter är oxå grymt lika 🙂
    Åh vad god mat ni åt 🙂

    Ha en underbar söndag 🙂
    Kram

  2. Så mysigt ni hade det!
    Vilka fina kort 🙂

    Ja, det var en upplevelse igår, man lär ju passa på när det händer nåt i ens trakter ju 🙂

    Tack, min natt blev tyvärr en flopp, blev jätte dålig igårkväll sen, antagligen av dålig mat 😦
    Men idag repar jag nog mig igen i alla fall.

    Hoppas ni njuter av en skön och gó dag!
    Många kramar!

  3. Super fina kort!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

