Tre videosnuttar

24 juni 2009 kl. 08:28 | Publicerat i Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 3 kommentarer
Etiketter: , , ,

Några videosnuttar…De två första är med storasyster och lillebror, första snutten försöker Filippa få Vilmer och skratta. Den andra drar han henne i håret och den tredje snutten filmade jag på Filippa igårkväll, hon vart jätterädd efter att hon lagt sig. Började helt plötsligt att gråta så hon fick komma ut till mig i soffan och ligga här. Då började hon såklart att snarka…. 😀 (hon såg en prinsessfilm för ett tag sedan där det var en drake som var dum och nu är hon jätterädd, stackars gumma)

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad Filippa var lik dig då hon sov tycker jag.
    Det lät riktigt skönt iaf:)

    Jag vet hur det är med mardrömmar, Felicia hade en..för ja..måste nästan vara ett år sen snart..å den skrämmer henne fortfarande lite mellan varven..fats det har blivit mkt bättre. Var riktigt jobbigt ett tag då hon var vättskrämd:/

    ha en bra dag i solen & hoppas värken är lite bättre för dig.

    Kram

  2. Dem är ju så söta 🙂
    Jobbigt med mardrömmar!

    Tack för dina fina kommentarer till mig, jag har haft 2 riktigt tuffa dagar och har inte orkat sitta nåt vid datorn, inte orkat stå på benen men nu så 🙂
    Idag är jag bättre!

    Ja, det där teét(kan man verkligen böja det sådär?)verkar faktiskt hjälpa mig en hel del, magen är mycket lugnare och min huvudvärk bättre så det kanske hade varit något för dig…Måste fråga kuse min vad det hette nu igen…Det är verkligen så äckligt men vad gör man inte för att bli bättre?!

    Ha nu en fortsatt bra dag!
    Många KRAMAR till dig!

  3. Jobbigt när de blir rädda och inte kan sova. W hade en häxperiod för ett år sen. Hon blev rädd för allt som hade med häxor att göra. Tom. Nasim utklädd till färghäxan i Bollibompa var skrämmande. Efter detta var det spöken som härjade ett tag nu har även det lugnat ner sig och hon ser på julkalendern Mysteriet på Greveholm i stort sett varje dag:D Söt Wilmer är:)


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

