Promenix

23 juni 2009 kl. 19:00 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer | 2 kommentarer
Etiketter: , ,

När Filippa åkt iväg med farmor och farfar matade jag Vilmer, sedan prövade jag att lägga honom i vagnen för och se om han ville somna om. Han såg trött ut och det dröjde inte länge förrän han somnade efter att jag rullat iväg. Dock blev det ingen lång promenad, kanske 25 min. Kände att min rygg inte pallade med, fick så ont och har det fortfarande. Så fort vi kom hem och jag parkerade vagnen vaknade han till såklart så det var bara att ta upp honom. Sedan har han mestadels legat i min famn. Storasyster är hemma igen så hon har fått kvällsmat och nu är det pyjamasdags för båda två. Har en känsla av att även denna kväll kommer att gå i vakenhetens tecken……

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å så skönt det såg ut:)

  2. så himla söt 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

