Mandeldesign

17 juni 2009 kl. 07:28 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Kläder, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , ,

Det blev en rejäl promenad igår då vi gick till dagis. Ritade upp streckan på Funbeat (träningsajten jag är medlem på) Fram och tillbaka blev det 6,69 km, att gå så långt för mig är stort och jag fick också en påminnelse om varför jag aldrig brukar gå så långt. Hade satans ont under promenaden och inte tala om efteråt och idag, det är min vinst det att jag är duktig och rör på mig. Värken. I alla fall, Filippa tog sparkcykel och som jag redan visste innan så orkade hon inte sparka på den hela tiden. När vi kom ner till centrum då orkade hon inte mer så jag fick lägga sparkcykeln på vagnen. Hon tog dock sparkcykeln lite då och då. Jag måste säga att hon är superduktig på att följa med på promenader, gnäller aldrig att det är långt utan går lugnt bredvid. På hemvägen tog vi ju vårdcentralen och Vilmer var jätteduktig, han fick sitta i mitt knä. Gnällde till just när de stack honom men sedan sa han ingenting. Duktiga gubbelito. När vi var klara tog vi vägen förbi affären och köpte oss en varsin glass, både jag och Filippa älskar dajmglassen så den blev det 🙂

Jag har beställt kläder från Mandeldesign, fick dom igår. Kul att få köpa lite nya kläder för en gång skull. Det blev en vit klänning, en brun tunika som var lite rolig på baksidan tycker jag och ett par kortare jeansleggins.

2009-04-09_DSC_5620

2009-04-17_DSC_5806

2009-06-08_DSC_7737

2009-06-08_DSC_7738

Sedan har jag vunnit den här blusen på Tradera, helt ny eftersom det var ett företag som sålde den.

83737788_1

Vilmer vaknade vid 7 imorse så det var bara att stiga upp….undrar om han kommer bli ett barn som vaknar tidigt på morgonen, Filippa är det ju inte och hon vaknade nästan aldrig före kl.8 när hon var mindre. Tycker vi är mer ovanliga som har en dotter på 6 år som vill sova till 10 på morgonen, alla andras barn sover till 6-7. Själv är ju jag en morgontrött människa så jag tycker bara det är skönt att hon vill sova längre, dock är det lite jobbigt på kvällarna när hon aldrig somnar. Men då tar jag hellre det att hon sover längre på morgonen. Vi får väl se hur Vilmer blir 🙂

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ojdå, det var då en lång promenix, skönt men så jobbigt det blir för dig:( Jag hoppas du tagit det lugnt idag då då.

    Vilka snygga kläder 🙂 Jag var inne på deras sida också nu, finns ju jätte mycket snyggt där, inte särskilt dyrt heller. Har inte hört talas om det innan så tack för tipset.

    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram kram!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

