Promenad

16 juni 2009 kl. 10:16 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 3 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Solen skiner och det är ganska skönt ute, inte för varmt och inte för kallt. Perfekt med en promenad då, så nu ska jag och barnen gå till dagis för att lämna in en lapp. På hemvägen blir det ett stopp vid vårdcentralen för att ta provet på Vilmer. Filippa ska ta sin sparkcykel sa hon, försökte få henne att ta cykeln istället eftersom det blir en bit. Men hon envisas med att ta sparkcykeln. Får nog ta med en flaska vatten i vagnen…kanske det blir en glasspaus på vägen också, man vet aldrig 😀

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha jag känner igen det där..dotter vill ha sparkcykel..mamma vill att hon tar cykeln:)
    Hoppas proverna visar lägre nu på Vilmer.
    När är det dopet är?? (mitt minne du vet)

    Ja men det känns bara som att jag vore väldigt korkad om jag drack imorrn..när jag kan klara mig utan annars.
    Men lite trist känns det, för det är ett grymt roligt gäng!!
    Men men jag kan ha kul ändå;)
    Inga som helst problem:)

    Ha en bra dag i solen..

    Kram gumman

  2. Hoppas det går bra idag, skönt med fint väder, det är vi inte vana vid nu.
    Jag tycker det låter som att ni absolut är värda en glasspaus sen då då 🙂
    Kramar!

  3. Godmorgon vännen!
    Jo, du har alldeles rätt för dig, att jag rätt ofta blir sämre av hennes behandlingar innan det vänder helt men hur som helst så måste jag dit nu då jag inte orkar med det här kräkandet så länge till. Vi får hoppas på det bästa!

    Visst kan det blir jättetrevligt hos min moster men det skulle komma en massa roliga personer till mina kompisar, folk som jag inte träffar så ofta. Men i vilket fall är jag säker på att det blir en trevlig midsommar 🙂 Det är bra och praktiskt med sin moster så pass nära, kul att du också hade det 🙂 Du vet, hur dålig jag än är på midsommar så kan det ju inte bli särskilt svårt för mig att gå ”hela den biten” in till henne, hehe 😉

    Hur ska ni fira midsommar då?

    Hur gick det med lillemans prover igår? När får ni svar på dem?

    Ha en bra dag!
    Många kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

