Lördagkvällen

14 juni 2009 kl. 13:27 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer | 1 kommentar

Vi körde in Niklas och hans kusin till M runt 17-tiden, sedan åkte jag och barnen vidare till mina föräldrar. Där blev det godis och  korv med bröd. Filippa kollade först på Bolibompa och sedan kollade vi på sommarkrysset. Vilmer var inte på sitt bästa humör, han gnällde och åt i stort sett hela tiden förutom strax innan vi skulle åka hem. Då satt han nöjd i mormors knä. Jag undar om så små bebisar känner av vissa saker. Tänkte på att han aldrig har varit där förut (mer än en snabb visist) Hans huvud gick som en propeller nämligen och ibland såg man hur lång läppen blev under tiden han såg sig omkring också kom gallskriket. Sedan har vi inte varit borta på kvällarna förut, då vi bara har varit hemma och det kanske han också kände av? Så kombinationen av förkylning, övertrötthet och nytt ställe var ingen hit så han låg mestadels vid mitt bröst hela kvällen, där kände han sig trygg. Vi får se hur det går på midsommar, då är vi bjudna hem till kompisar.

Idag blir det slappardag, Filippa är på barnkalas just nu och Vilmer sitter i mitt knä och smackar på händerna, han har hittat sina händer nu. Ser så roligt ut när han ligger på skötbordet och armarna rakt ut i vädret, då brukar han få syn på händerna och börjar studera dom väldigt noga 🙂

Såhär ligger han ofta och länge, med armarna rakt ut. Det måste ju bli jobbigt 🙂

 

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det kan säkert vara så, att han kände av lite av varje som du sa.
    Skönt med en slappardag 🙂

    Ja, jag har alltid varit pysslig av mig och sen jag blev dålig så har det bara blivit mera, har ju gott om tid nu ju 🙂

    Jadå, jag hade en bra gårdag min lilla kompis P är här :)Hon har varit här sedan igår.

    Ha en bra kväll!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

