Snuvig

13 juni 2009 kl. 10:17 | Publicerat i Sonen Vilmer | 2 kommentarer
Etiketter: , , ,

Vilmer klarade sig tyvärr inte från förkylningen. Han snorar och hostar, stackars lilla gubbelito. Tur att vi har koksaltlösning och nässug så man får ut lite snor på honom. Så pga förkylningen sover han ju inte sådär jättebra på nätterna, vaknar till hela tiden och gnäller. Hoppas det går över fort!

Ikväll ska Niklas ut med en kompis så jag tänkte ta med mig barnen hem till mina föräldrar och vara där en stund.

Hoppas ni får en trevlig lördag!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Söta gubbelito:)

  2. Stackars liten! Krama honom krya på sig från mig vet jag 🙂
    Ni får också ha en bra lördag trots allt det snuviga.
    Många kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

