Vilken natt

10 juni 2009 kl. 08:14 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 4 kommentarer
Etiketter: , , ,

Den här dagen började verkligen inte bra. Speciellt inte för lilla Vilmer. Hela natten har han gnällt och skrikit för magont, man blir alldeles frustrerad när man inte kan hjälpa honom. Fick bära, amma och massera hela natten lång kändes det som. Blev alldeles gråtfärdig ett tag, dels pga frustration och dels för att jag var alldeles slut. Jag har svårare att hantera sömnlösa nätter när jag har väldigt ont också. Migränhuvudvärk, värkande rygg/nacke/axlar/armar/ben och en skrikande bebis klingar ju inte värst bra. Men trots det så är det faktiskt mest synd om min son så jag hoppas magen kommer må bättre under dagen! Inte nog med det så har jag fått lite ont i halsen också, kanske min tur att få förkylningen?

Idag är det sovväder, tänk vad skönt det vore att få gå och lägga sig. Få åtta timmars sammanhängande sömn, minns inte när man fick det senast!

Nu ska jag sluta klaga…tur i alla fall att man fick skattepengarna igår som kommer slängas ut på en bil som måste lagas. Så trevligt så, förra året gick skattepengarna till en vattenberedare som gick sönder just precis när pengarna kom….

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja det där är väl typiskt..så fort man får lite pengar över så kommer något som gör att alla försvinner på en gång:(
    Men du får tänka så..om du inte hade fått skattepengarna kanske du inte hade kunnat fixa bilen lika fort.:)

    Ja jag vet ju hur det är att inte få ordentlig sömn..man får ju Mer värk av det…jag fungerar inte utan sömna jag..usch vilken människa jag blir…
    Du är stark Terese.

    Kram

  2. Usch, så jobbigt för er båda. Jag hoppas att kommande natt blir bättre för er!

    Aha, då vet jag ju vad det står på den 🙂
    Tack, jag har haft en trevlig dag på skolavslutningen och jag behövde ej låna rummet av lille A, hehe.
    Kramar!

  3. Det är verkligen jobbigt med kombinationen oro för liten och för lite sömn. Hjälper inte så mkt när man är mitt uppe i det men det blir bättre… Hoppas han och du får en bra natt inatt.

  4. Godmorgon vännen!
    Tack, jag sov gott, du/ni då?
    Ha en bra dag!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

